1 צפייה בגלריה
שחקני ריאל מדריד חוגגים עם אדן הזאר
שחקני ריאל מדריד חוגגים עם אדן הזאר
שחקני ריאל מדריד חוגגים עם אדן הזאר
(רויטרס)
אי אפשר להספיד את ריאל מדריד. הבלאנקוס כבר נראו הערב (חמישי) בדרך הבטוחה להדחה מהגביע הספרדי אחרי שכבר היו בעשרה שחקנים בעקבות הרחקת מרסלו ופיגור 1:0 בתוך ההארכה, אך חזרו בגדול עם גיבורים בלתי צפויים, איסקו ואדן הזאר, שכבר בדרך הבטוחה החוצה מהמועדון אך בכל זאת הוכיחו שהם עדיין יכולים לתרום, בדרך לרבע הגמר עם 1:2 גדול על אלצ’ה.
“אני מאוד שמח, אני חושב שזה המשחק שהעניק לי הכי הרבה אושר” אמר בסיום המאמן קרלו אנצ’לוטי, “אנחנו קבוצה מאוד צנועה, עם המון אופי, כוחות נפשיים, השחקנים האלה לעולם לא מרימים ידיים. זה הדבר הכי חשוב שאני לוקח מהמשחק הזה. היה משחק מאוד קשה ומסובך, אבל מה שהכי בלט מעל הכל זה האופי של השחקנים האלה”.
המאמן התייחס גם ל’תחיית המתים’ של איסקו ואדן הזאר, שכבשו את השערים בדרך לניצחון: “הסגל הזה מגיב טוב מאוד לכל סיטואציה. אני מאוד שמח בשביל איסקו ואדן הזאר, שלא קיבלו הרבה דקות העונה, אבל היו שם היום. ידענו שזה יכול להיות משחק ארוך. תמיד צריכים לקחת בחשבון את האפשרות של הארכה והיינו ערוכים לכך”.
המאמן התייחס גם למשחק שמחכה לו ביום ראשון בליגה, מול אותה יריבה שעשתה לו ולקבוצתו חיים לא פשוטים בכלל: “הם שיחקו פנטסטי ואנחנו כבר עם הפנים למשחק הזה”.