1 צפייה בגלריה
ערן זהבי נכנס לשחק
ערן זהבי נכנס לשחק
ערן זהבי נכנס לשחק
(האתר הרשמי של פ.ס.וו איינדהובן)
אחרי יותר מחודשיים של פציעה, ערן זהבי חזר אתמול (חמישי) לשחק במדי פ.ס.וו איינדהובן, שהעפילה לרבע גמר הגביע ההולנדי אחרי 1:2 על טלסטאר מליגת המשנה. הישראלי נכנס בדקה ה-63 ובסיום ההתמודדות התייחס לעתידו.
ערן זהבי אמר אחרי המשחק: “עבר הרבה זמן מאז ששיחקתי, אני שמח להיות בריא ולחזור. הכי חשוב היה להעפיל לשלב הבא ולהיות מוכנים למשחק הבא מול אייאקס. אף פעם לא קל לשחק כשאין אוהדים וכשהמשחק של ראשון בראש. הם קבוצה מהליגה השנייה שנתנה הכול. הם עשו מאמץ יפה והייתה להם מוטיבציה להעפיל. בסופו של דבר היה משחק סולידי שלנו, לא מושלם, אבל היו דקות טובות והכי חשוב שסיימנו טוב ובלי פציעות”.
הישראלי הוסיף: “הייתי צריך להיכנס מחדש לקצב, היה חשוב לי להיכנס לרוטציה ולקבל דקות. כמעט כבשתי בסוף, היה קצת חוסר מזל אבל אני מקווה שזה ייכנס להבא. נהיה מוכנים לאייאקס, צריכים לתת יותר מבדרך כלל כדי לנצח, במיוחד במגרש שלנו”.
על שמועות העזיבה אמר זהבי: “זה תמיד יהיה, אין לי שליטה על זה, מסתכל על עצמי ועל מה שאני צריך לעשות, משאיר את השמועות לתקשורת. האם אסיים כאן את העונה? בכדורגל הכול יכול לקרות אבל ראיתם אותי על המגרש היום, אז הכול רגיל. כל עוד שמידט רוצה אני יכול לשחק מול אייאקס, זה משחק מהטופ, לא רגיל, אבל אני מרגיש טוב. אם אשחק או לא זו שאלה למאמן”.
רוג’ר שמידט הוסיף: “זה טוב שזהבי קיבל דקות, לא כולם היו כשירים במאה אחוז והיריבה הייתה חדה, בכדורגל זה אף פעם לא קל. נצטרך לבחון את מצב השחקנים מול אייאקס, לא הייתי יכול לפתוח עם אותו הרכב שלושה משחקים ברציפות”.