2 צפייה בגלריה
משה חוגג ושחקני בית"ר ירושלים
משה חוגג ושחקני בית"ר ירושלים
משה חוגג ושחקני בית"ר ירושלים
(אורן ורפי בן חקון)
שחקני בית״ר ירושלים מודאגים, כועסים וממורמרים נוכח הפרסומים אתמול (חמישי) על כך שהבעלים משה חוגג מתכוון להוציא את תוכנית ההבראה למועדון ולפטר שחקנים, לקצץ בשכרם ולמכור שחקנים בעלי שכר גבוה.
״כנראה חוגג החליט להוריד אותנו ליגה, אם זה יקרה זה הסוף של בית״ר״, אמר שחקן בקבוצה ל-ONE. השחקנים המועמדים לשחרור חד צדדי ולפיטורים הם: ריצ’מונד בואצ׳י, קמסו מארה, ז’וסואה מחיאס, מרקו יאנקוביץ’ ואדווין ג׳אסי. אף אחד מהם לא מתכוון לוותר על החוזה שלו, כולם ילכו לפיפ״א, יאנקוביץ׳ כבר מחפש קבוצה בטורקיה או בליגה הסרבית.
לגבי הישראלים, חוגג סימן את מיכאל אוחנה כמי שצריך לשחרר מיידית כי הוא בעל שכר גבוה מאוד. גם את ירדן שועה ואביאל זרגרי ינסו למכור. בנוסף, בבית״ר ישמחו אם איתמר ניצן ואוראל דגני ימצאו להם קבוצה אחרת. ״אתה אומר תוכנית הבראה, אבל זו תוכנית לריסוק בית״ר ירושלים״, אומרים בבית וגן. עוד הוסיף אחד מאנשי המועדון: ״איך דברים כאלה קורים שלושה ימים לפני המשחק מול הפועל תל אביב? לחוגג לא אכפת מבית״ר. אפילו סטפן מלול עדיף על פניו״. אמרו בעצבים בבית״ר.
2 צפייה בגלריה
סטפן מלול
סטפן מלול
סטפן מלול
(האתר הרשמי של בית"ר י-ם)
הצוות המקצועי של בית״ר גם כן בהלם, יוסי מזרחי יצטרך להחליט האם הוא ממשיך בתפקידו אחרי שיוציאו לפועל את תוכנית ההבראה. לא בטוח שמזרחי ירצה להמשיך כשמפרקים לו את הסגל: ״מזרחי יצטרך לספור שחקנים לפני כל משחק לוודא שיש לו 11 שחקנים להרכב. מפרקים את הקבוצה שלו, תוסיף לזה הרחקות, פציעות, קורונה, מה נהיה מבית״ר ירושלים״, אומרים בייאוש במועדון.