4 צפייה בגלריה
גררו, הרננדס וחלאילה
גררו, הרננדס וחלאילה
גררו, הרננדס וחלאילה
(רדאד ג'בארה)
מכבי תל אביב מחכה בציפייה גדולה למשחק היום (שבת, 17:20) מול מכבי נתניה באצטדיון בלומפילד כאשר מעל ל-20 אלף אוהדים כבר הבטיחו את מקומם. הצהובים מקדמים את המשחק במדיות השונות ונרגשים מאוד מכך שישחקו לראשונה אחרי זמן רב בשעה נוחה ובמזג אוויר שאמור להיות מזמין. בקבוצה מקווים, בפעם הראשונה העונה, לחבר ניצחון ליגה שלישי ברציפות אחרי הניצחונות על הפועל באר שבע והפועל ירושלים.
הרכב מכבי ת”א: דניאל פרץ, אנדרה ז’ראלדש, עידן נחמיאס, מתן בלטקסה, אופיר דוידזאדה, עדן שמיר, דן ביטון, גבי קניקובסקי, אדוארדו גררו, טל בן חיים ואוסמה חלאילה.
הרכב נתניה: דני עמוס, כארם ג׳אבר, רז שלמה, עומרי גאנדלמן, זלאטן שחוביץ׳, עדן קארצב, אביב אברהם, אמיר ברקוביץ’, יובל אשכנזי, פארפה גויאגון ואיגור זלאטנוביץ׳.
4 צפייה בגלריה
אדוארדו גררו
אדוארדו גררו
אדוארדו גררו
(רדאד ג'בארה)

לם המורחק: “כל מה שניקח זה בונוס”

כשהיא עם רצף של שישה משחקי ליגה ללא הפסד ושני שערי חובה בלבד, מכבי נתניה תחל את מרתון המשחקים מול הגדולות. המאמן בני לם, שהורחק במשחק מול בני סכנין, לא יעמוד על הקווים כשאת מקומו יתפוס עוזר המאמן רן קוז׳וק.
4 צפייה בגלריה
בני לם
בני לם
בני לם
(נעם מורנו)
"הגיע הסיבוב השני ושוב כל קבוצה צריכה לעבור את הקבוצות הגדולות. השבוע יש לנו את מכבי ת"א שנמצאת בתקופה טובה יותר ממה שקיבלנו אותה בסיבוב הראשון. גם מכבי נתניה נראית הרבה יותר טוב בתקופה האחרונה״, אמר המאמן המורחק לקראת ההתמודדות.
״אין סיבה לדאוג, אנחנו מבינים שלקחנו ארבע נקודות מול הגדולות בסיבוב הראשון. נשתדל גם הפעם לקחת נקודות. כל מה שניקח זה בונוס, אבל אני מאמין בקבוצה שלנו. אנחנו בתקופה טובה ואין סיבה שלא נחזור עם נקודות", הוסיף.
4 צפייה בגלריה
בני לם
בני לם
בני לם
(ראובן שוורץ)
הקשר אביב אברהם הוסיף: "אנחנו נערכים למשחק כמו לכל משחק ובאים חדורי מוטיבציה ואמונה שאנחנו יכולים להביא את הנקודות. אנחנו באים עם ביטחון אחרי הניצחון מול סכנין וגם מחר אנחנו באים לנצח. אנחנו מחכים לקהל שיגיע ליציעים ובעזרת השם ננצח".