2 צפייה בגלריה
שחקני אשדוד
שחקני אשדוד
שחקני אשדוד
(שחר גרוס)
שיאי התחלואה בקורונה, בעקבות וריאנט האומיקרון, לא פוסחים גם על שחקני ליגת העל בכדורגל. בימים האחרונים הנגיף התפשט בקרב שחקני מ.ס אשדוד, שאמורים לשחק ביום ראשון הקרוב מול בני סכנין במסגרת המחזור ה-19 של ליגת העל.
לאור ההתפתחויות, ומשום חשש ממשי לדחיית המשחק בשל אחוזי ההדבקה הגבוהים, הוחלט במועצה להסדר ההימורים בספורט שלא לקחת סיכונים, והיום (שישי) נמסרה הודעה מטעם המועצה כי משחקה של מ.ס אשדוד מול בני סכנין, שנכלל בתחילה במשחקי ה-WINNER16 , WINNER מחצית ומיליונר (טוטו תיקו) מבוטל.
במסגרת משחקי ה-WINNER16 ו-WINNER מחצית יוחלף משחקן של מ.ס אשדוד ובני סכנין במפגש בין לאנס ומארסיי מהליגה הצרפתית הראשונה. במסגרת משחק הטוטו תיקו, "מיליונר", יחליף את משחקן של אשדוד מול סכנין משחקן של סרקל ברוז מול זולטה וארגם, מהליגה הבלגית הראשונה.
2 צפייה בגלריה
שחקני בני סכנין באימון
שחקני בני סכנין באימון
שחקני בני סכנין באימון
(עמרי שטיין)
התפשטות הקורונה נותנת אותותיה גם בליגה האיטלקית, כאשר גם משחקה של נאפולי מול סלרנטינה ירד מטופס משחקי הטוטו-תיקו בעקבות המגיפה. במקומו ישולב המשחק: ויטוריה גימראייש מול אשטוריל, מהליגה הפורטוגלית הראשונה.
ההודעה הרשמית: “בתוקף סמכותה עפ"י התקנות להסדר ההימורים בספורט (תכנית ההימורים בכדורגל תשל"ח-1978) מודיעה בזאת המועצה להסדר ההימורים בספורט (להלן – "המועצה" ) לציבור המשתתפים, שבעקבות התפשטות הקורונה בקבוצת מ.ס. אשדוד וחשש לדחייה של משחקה נגד בני סכנין, החליטה המועצה בהתאם לסעיף 8 (ג) לתקנות ההימורים , להחליף ברשימת התחרויות של משחק Winner 16 , מחצית Winner, מיליונר (טוטו תיקו) למחזור 220301
בתאריכים 22-24.1.2022 משחק כדלקמן:
16Winner ו- מחצית Winner
משחק מספר 3: בני סכנין – מ.ס. אשדוד מבוטל
במקומו ישולב המשחק: לאנס – מארסיי (ליגה צרפתית ראשונה)
מיליונר (טוטו תיקו)
משחק מספר 1: בני סכנין – מ.ס. אשדוד מבוטל
במקומו ישולב המשחק: סרקל ברוז – זולטה וארגם (בלגית ראשונה)
משחק מספר 23: נאפולי - סלרנטינה מבוטל
במקומו ישולב המשחק: ויטוריה גימראייש – אשטוריל (פורטוגלית ראשונה(
סעיף 8 (ג) לתקנות ההימורים קובע: "המועצה רשאית בכל עת להחליף תחרות ברשימת התחרויות בתחרות אחרת, וכן להודיע על שינוי במקום התחרות....חלה ההחלפה כאמור יראו את הסימון המופיע בטופס (קבלה), כאילו סומן לניחוש תוצאות התחרות המחליפה, אולם המשתתף יהיה רשאי לבטל הקבלה בתחנת הטוטו בה נשלחה ולקבל בה את דמי ההשתתפות ובלבד שהמכירות למחזור, טרם נסגרו".