2 צפייה בגלריה
צ'אבי ורונאלד קומאן
צ'אבי ורונאלד קומאן
צ'אבי ורונאלד קומאן
(רויטרס)
צ'אבי ניהל את משחקו ה-13 כמאמן ברצלונה בהפסד 3:2 לאתלטיק בילבאו לאחר הארכה בסן מאמס אמש (חמישי). על אף התוצאה המאכזבת, המאמן רשם ציון דרך מעניין והשווה את מספר המשחקים שקודמו לתפקיד, רונאלד קומאן, אימן בקבוצה העונה. בספרד בדקו את המספרים של השניים, שלמעשה כמעט זהים.
המאמן הנוכחי ניצח חמישה משחקים, סיים ארבעה משחקים בתיקו והפסיד ארבעה. בהיבט הזה הוא מקדים במעט את קומאן, שניצח גם כן חמישה משחקים, אך הפסיד בחמישה ורשם שלוש תוצאות תיקו. לגבי מאזן השערים, ההתקפה תחת צ'אבי הבקיעה 18 שערים, אך הגנת בארסה ספגה 18 כאלו תחת קשר העבר. עם קומאן העונה הובקעו רק 16 שערים, והבלאגרונה ספגו 17.
החיסרון הגדול של צ’אבי בהשוואה הזאת, הוא שבין המשחקים אותם הפסיד נמצאים ההדחה בסופר קאפ ובגביע המלך, טורניר בו זכה קומאן בעונה שעברה. כמו כן, המאמן הנוכחי לא הצליח לעבור את שלב הבתים בליגת האלופות, אך כמובן שגם להולנדי חלק בכך.
2 צפייה בגלריה
רונאלד קומאן
רונאלד קומאן
רונאלד קומאן
(רויטרס)
13 משחקים זה אומנם לא הרבה, אך בהחלט יש למאמן הנוכחי עוד הרבה מה להוכיח ועל מנת שהעונה הזאת לא תהיה אבודה לגמרי, הוא ישאף להצליח בליגה האירופית ולסיים את העונה באחד מארבעת המקומות הראשונים בליגה.