2 צפייה בגלריה
זיו אריה
זיו אריה
זיו אריה
(עמרי שטיין)
הפועל ירושלים תגיע הערב (שבת) ב-19:50 למשחק מול מכבי חיפה בסמי עופר במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל, כשלרשותו של זיו אריה יהיה סגל חסר מאוד והוא יצטרך להסתדר ללא חאמד שולאג’ה, גיא חדידה וגוני נאור.
אריה אמר לקראת המשחק: “אנחנו ממשיכים הלאה בשיא הרצינות, למרות שאנחנו הולכים לגוב האריות שכולם מפחדים ממנו, אנחנו נגיע עם הראש למעלה וננסה להוציא את המקסימום, כולל נקודות”.
על מצב הקבוצה: “אני צריך קודם כל להתנצל בפני השחקנים והאוהדים כשדיברתי על שחקני נוער מליגה שנייה אחרי המשחק מול מכבי תל אביב. אחרי הכל גם אני בן אנוש, אנחנו עוברים תקופה לא קלה אחרי שאיבדנו נקודות בצורה כל כך מתסכלת, איבדנו נקודה מול מכבי תל אביב שכבר הייתה לנו ביד ולא תמיד קל להגיב בצורה טובה למיקרופון. גם הקהל וגם השחקנים יודעים שאני המאמין הכי גדול בקבוצה הזו, אני בניתי אותה יחד עם שי, אני מטיף כל הזמן לשחקני בית ושחקנים צעירים. לא נביא לקבוצה שום דבר שהוא לא ב- DNA של המועדון”.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים
שחקני הפועל ירושלים
שחקני הפועל ירושלים
(רדאד ג'בארה)
ההרכב המשוער: אדביו אדליי, מאור ג׳רסי, אונדז׳יי באצ׳ו, גל מאיו, נועם מלמוד, אלוז’ יאו, רוסלן ברסקי, דניאל סולומון, מידן כהן, גיא בדש, אחמד סלמן (וויליאם אגאדה).