2 צפייה בגלריה
מקסים פלקושצ'נקו
מקסים פלקושצ'נקו
מקסים פלקושצ'נקו
(עמרי שטיין)
בשלב הזה – מקסים פלקושצ’נקו נשאר בהפועל חדרה. בתקופה האחרונה היה ניסיון להעביר את הקשר לקבוצת גירמוט, נועלת הטבלה בליגה ההונגרית, אולם אין שום עסקה כעת כשהשיחות תקועות ולכן לא מן הנמנע שהשחקן ימשיך במועדון עד לסיום השאלתו ממכבי חיפה בקיץ.
הקשר, בו תולים הרבה תקוות בחדרה, עדיין לא משחזר את מספריו מאשתקד (חמישה שערים ושבעה בישולים), כשטרם הבקיע או בישל בליגה אחרי 14 הופעות. למרות זאת, במועדון מעריכים את המחויבות של הקשר ומבינים שהיעדרות שלו עלולה להיות גורלית עבור המשך העונה. כאמור, בשלב הזה גוברים הסיכויים שהוא יישאר ולא ימריא לבדיקות בהונגריה.
2 צפייה בגלריה
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
(שחר גרוס)
בינתיים, פלקושצ’נקו גם בתמונת ההרכב למשחק היום (שבת, 18:00) מול עירוני קריית שמונה. ההתלבטות של מנחם קורצקי היא למעשה בחוד ההתקפה, בין שובל גוזלן, מלך שערי הקבוצה, לסטיבן אלפרד שנראה נהדר מאז הצטרף אך התלונן על כאבים בגבו ובספק. החדרתים מקווים לניצחון שלישי בכל המסגרות על מנת לברוח עוד קצת מהתחתית הבוערת.
הרכב משוער: רובי לבקוביץ׳, דיא לבאבידי, ג׳ונתן סיסה, אביב לין, עידו לוי, דולב אזרואל, תמיר גלזר, מנשה זלקה (מקסים פלקושצ׳נקו), מוחמד אוסמן, גוסטבו מרמנטיני ושובל גוזלן (סטיבן אלפרד).