2 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי ואדן הזאר
קרלו אנצ'לוטי ואדן הזאר
קרלו אנצ'לוטי ואדן הזאר
(רויטרס)
ריאל מדריד יכולה להיות מעודדת מאוד מהעונה שלה, ובדגש על התקופה האחרונה. בתוך שבועיים, הבלאנקוס הביסו 1:4 את ולנסיה, ניצחו 2:3 את ברצלונה בחצי גמר הסופרקופה, זכו במפעל בזכות 0:2 על אתלטיק בילבאו בגמר וגם צלחו מוקש בגביע מול אלצ’ה. התקופה הנהדרת של מוליכת הטבלה תגיע למשחק ביתי מחר (ראשון, 17:15) מול אותה אלצ’ה עליה גברה רק בשבוע שעבר. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, ישודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
ריאל מדריד כאמור ראשונה בטבלה וראתה את סביליה מועדת עם 1:1 מול ולנסיה, במה שהגדיל את הפער בצמרת לארבע נקודות. מנגד, אלצ’ה חייבת לנשום מעט אוויר כשהיא רק חמש נקודות מהקו האדום כשהכול צמוד בחלק התחתון של הטבלה.
לקראת המשחק, מי שדיבר בקצרה הוא קארים בנזמה שחווה עונה נהדרת. החלוץ התייחס למפגש מול פאריס סן ז’רמן בשמינית גמר ליגת האלופות, כשהראשון יהיה ב-15 בפברואר והגומלין ב-9 במרץ. “זה מרגש אותו כמו כל משחק באלופות. הייתי רוצה לפגוש קבוצה אחרת, אבל לצערי נשחק נגד פאריס. אמבפה? אנחנו אוהבים אחד את השני וחברים קרובים”.
בספרד מדווחים שאדן הזאר עשוי לקבל מקום בהרכב הפותח, בעוד מרקו אסנסיו ודני קרבחאל עדיין לא מתאמנים עם הקבוצה. קרלו אנצ’לוטי עשוי להעניק מנוחה למספר שחקנים בעקבות לוח הזמנים הצפוף.
2 צפייה בגלריה
אדן הזאר
אדן הזאר
אדן הזאר
(רויטרס)
אנצ’לוטי אמר לקראת המשחק ולאחר שאישר כי ייתכן שהזאר יפתח, אמר: “הוא בתכנון שלי לעונה הבאה”. המאמן המשיך: “יש לנו דינמיקה טובה בקבוצה. זה לא פשוט עם כל הפציעות מסביב אבל האסטרטגיה היא זהה ולא נשנה אותה. גארת’ בייל? הוא מתאמן ומתחיל לחזור לעניינים”. האיטלקי גם נשאל לגבי מרסלו, שספג עונש הרחקה משלושה משחקים בעקבות טענותיו כלפי השופט בגביע: “אני לא יודע מה הוא אמר ולא רוצה לדעת”.
המאמן המשיך: “לא אחלק לעצמי ציון בשלב הזה של העונה, בסופה נדע. היעדרות של קאסמירו? יש שחקנים שאין להם תחליף, אין בשוק העולמי שחקן כזה, הוא ייחודי”. אנצ’לוטי נשאל גם על הלו”ז שיגרום לכך ששחקניו הברזילאים לא ישחקו בשלב הבא בגביע המלך: “לא נפעיל לחץ כי אנחנו יודעים כמה חשוב להם לשחק עבור נבחרתם, לא נמנע את זה מהם”.