2 צפייה בגלריה
אנסו פאטי נאנק מכאבים
אנסו פאטי נאנק מכאבים
אנסו פאטי נאנק מכאבים
(La Liga)
ברצלונה נמצאת בעיצומה של תקופה רעה מבחינתה. הפסד לריאל מדריד בסופרקופה הספרדי, הדחה מגביע המלך כבר בשמינית הגמר ו-1:1 מאכזב מול גרנאדה במחזור הקודם בליגה – כל אלו מוסיפים הרבה לחץ למועדון שגם כך חווה משבר כלכלי לא פשוט. עם כל זאת, צ’אבי ינסה לאושש את שחקניו לקראת אלאבס מחר (ראשון, 22:00). המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, ישודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
בצד המקצועי, ניקו גונסאלס צפוי להחליף את גאבי המורחק בהרכב הפותח. ממפיס דפאיי עדיין מתאמן בנפרד ולא צפוי להיות עם הקבוצה בהתמודדות, בעוד אוסמן דמבלה, שחקן המריבה, התאמן עם חבריו באופן מלא אך גם לגביו המצב כמובן לא ברור. הבשורה הלא פשוטה שקיבלו בקטלוניה הגיעה מכיוונו של אנסו פאטי, ששוב נפצע בברכו וזאת אחרי שחזר מעשרה חודשים של היעדרות. הספרדי טרם החליט האם לעבור ניתוח נוסף, רביעי במספר.
צ’אבי התייחס לכישרון הצעיר: “אנחנו עצובים מאוד כי ניסינו להגן עליו, אבל הוא שוב נפצע. זה חלק מהכדורגל, הוא שחקן כישרוני ויש לו עתיד טוב כאן, אבל אין ברירה וחייבים לעבור את המכשולים. ביום שני נערוך פגישה ונחליט, לאנסו יש הרבה מה לומר ולנו יש אנשי מקצוע טובים. כואב לי מאוד, אבל אני לא רופא ככה שהדעה שלי לא חשובה כאן לגבי ההליך הרפואי”.
2 צפייה בגלריה
אנסו פאטי
אנסו פאטי
אנסו פאטי
(רויטרס)
על סאגת דמבלה אמר צ’אבי: “הוא מתאמן היטב אבל יודע מה המצב שלו. הייתי מאוד ברור, זה תלוי בו עכשיו. המצב שלו לא השתנה. האם יהיה בסגל? עדיין לא הוחלט”. הספרדי המשיך: “מה שמדאיג אותי אלו התוצאות, אבל אנחנו נשפר את זה. אני אופטימי, אחרת הייתי הולך הביתה. זה פרויקט ואנחנו בתחילתו”.
המאמן נשאל על ההדחה מהגביע: “ניתחנו את המשחק מול בילבאו ואני מקווה שלמדנו מהטעויות שלנו. היינו חסרים אינטנסיביות ורצון וזה הדבר שכאב לי יותר מכל. אבל בכל מקרה, המשחק ההוא כבר היסטוריה ואנחנו מתרכזים הלאה. לאלאבס יש סגל טוב ורעיונות יצירתיים של המאמן שלה, זה אף פעם לא פשוט לפגוש קבוצות בסגנון הזה. אנחנו צריכים לעשות את התיקונים שלנו, ללחוץ טוב יותר ולעבור את התקופה הזו”.