2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים בסיום
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים בסיום
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים בסיום
(עמרי שטיין)
הלם. כך ניתן לתאר במילה אחת את מצב הרוח בחדר ההלבשה של מכבי חיפה אחרי ה-1:1 המפתיע באצטדיון סמי עופר מול הפועל ירושלים אמש (שבת). עושה רושם שאף אחד במועדון הירוק לא תיאר לעצמו שאותה ירושלים, זו שכבשה את שער הבכורה שלה בליגה במשחק הראשון בין שתי הקבוצות בטדי, תהיה זו שגם תצליח להביך אותה ולקחת ממנה שתי נקודות יקרות בקרב על האליפות.
מכבי חיפה אמנם הגדילה זמנית את הפער מהשנייה בטבלה הפועל באר שבע לחמש נקודות, אבל במידה והחבורה של רוני לוי תנצח הערב את מכבי פ"ת האחרונה בטבלה, הפער יצטמצם לשתי נקודות בלבד ומה שנראה כל כך בטוח ערב המחזור, עם ניצחון ירוק והגדלת הפער בפסגה, הופך את הדו קרב לצמוד ומותח, כזה שרחוק מאוד מסיום.
בחיפה טוענים שהם לא זוכרים מתי בפעם האחרונה כל כך הרבה שחקנים היו מתחת לרמתם הרגילה. “אף אחד לא ממש הגיע למשחק. היינו יהירים וכולם צריכים להבין שבגישה הזו לא לוקחים אליפות. עלינו טוב למחצית השנייה ושמענו את ההוראות של ברק בכר, אבל האדום גמר אותנו”, אמרו בקבוצה.
הקשר צ’ירון שרי, שהוחלף במהלך המחצית השנייה בגלל שחש כאבים במפשעה, ייבדק במהלך היום ובמכבי חיפה מעריכים שלא מדובר בפציעה קשה שתשבית את הקשר. מי שנכנס במקומו של שרי למגרש היה הקפטן נטע לביא, שעוד ניסה לשנות את מהלך המשחק לטובת קבוצתו, אבל הדבר הספיק רק לנקודה.
2 צפייה בגלריה
נטע לביא
נטע לביא
נטע לביא
(עמרי שטיין)
בחיפה עוקבים אחרי דו"ח השיפוט של השופט ניב שטייף, שציין בסיום את ההתפרצות של בוגדן פלאניץ' כלפי השופט. לפני פחות משנה הורחק הבלם בעקבות עסקת טיעון מאירועי הדרבי למשחק אחד ושלושה ע"ת למשך שנה, מה שאומר שעוד פחות מחודש עונש התנאי אמור היה להימחק, אך עכשיו פלאניץ' יעמוד שוב לדין משמעתי והשאלה הגדולה היא מה תהיה חומרת העבירה והאם לעונש הקודם תהיה השלכה על העונש שיקבל הפעם הסרבי.
אחת התופעות שברק בכר צפוי לתת עליהן את הדעת היא הדיבורים המיותרים לעבר השופטים שהפכו להיות מנת חלקם של חניכיו, שסופגים צהובים מיותרים כמו אתמול, כאשר צהוב שקיבל מוחמד אבו פאני הוביל מאוחר יותר להרחקה בגלל עבירה וצהוב שני, דבר שפגע מאוד בקבוצה ובסיכוי שלה לנצח. מדובר בתופעה שחוזרת על עצמה שוב ושוב והייתה גם מצד אנשי הצוות המקצועי, ביניהם גיא צרפתי שהורחק בשני מקרים שונים ודרור שמשמון שהורחק במשחק האחרון בבאר שבע.