2 צפייה בגלריה
שניר לוי
שניר לוי
שניר לוי
(עמרי שטיין)
הרוחות סוערות בהפועל נוף הגליל לאחר ההפסד 1:0 להפועל חיפה אתמול (שבת) והטענות הקשות לעבר צוות השיפוט. כזכור, המנכ”ל גיל ברעם אמר בין היתר: “לירן ליאני שחצן ושוויצר. האיגוד לא סופר אותנו”. שופט המשחק, שניר לוי, העביר דו"ח חמור מאוד נגד ברעם, שצפוי לעמוד לדין משמעתי ולספוג עונש כבד.
בדו"ח ציין לוי: “לאחר שריקת הסיום נכנס מנכ"ל נוף הגליל, מר גילי ברעם, לחדר ההלבשה ואמר: ‘מבקש ממך להגיד ללירן ליאני שאני אטפל בו הוא מושחת’. ביקשתי ממר גיל ברעם לעזוב את החדר, לאור הדברים החמורים שהטיח בשופט המסך לירן ליאני, אך גיל סירב לצאת וחזר על המילה מושחת ארבע פעמים”.
כמו כן, גורמים באיגוד השופטים אומרים שהחלטת ה-VAR שלא להתערב במהלך ולא לקרוא לשופט שניר לוי, היא נכונה: “לא ניתן היה להוכיח אם אכן היה פנדל או לא, בעוד השופט היה קרוב מאוד למהלך ולכן טוב עשה ליאני שלא קרא לו להגיע למסך. שופטי ה-VAR בדקו את המהלך במשך מספר דקות”, אומרים.
2 צפייה בגלריה
לירן ליאני
לירן ליאני
לירן ליאני
(רדאד ג'בארה)
בנוף הגליל מקווים שהמנכ”ל, שעושה לילות כימים לטובת הקבוצה, לא יספוג עונש חמור ושבוועדת המשמעת יבינו שאם אכן נאמרו הדברים, זה היה ברגע של להט ואמוציות אחרי שהקבוצה הפסידה להפועל חיפה.
נוף הגליל יכולה הייתה אתמול לראות את עצמה מעט מקופחת בגלל התוצאה, אבל היא צריכה לבוא בטענות רק לעצמה שכן שחקניה סבלו מחוסר רגל מסיימת ליד שערו של אוהד לויטה.
המאמן שי ברדה, שטרם זכה לניצחון בשלושת המחזורים הראשונים שלו בקבוצה, ממשיך לנסות ולשדר אופטימיות שיש ביכולתו להשאיר את הצפוניים בליגת העל. לשם כך, נוף הגליל תהיה חייבת לעשות התאמות נוספות בסגל. קוואן פרייטר ממשיך לאכזב ועשוי להיות משוחרר לטובת ג'ון אוגו שיחתום עד תום העונה.