2 צפייה בגלריה
בוגדן פלאניץ' וניב שטייף
בוגדן פלאניץ' וניב שטייף
בוגדן פלאניץ' וניב שטייף
(עמרי שטיין)
לאחר ה-1:1 מול הפועל ירושלים בסמי עופר, מכבי חיפה והבלם בוגדן פלאניץ' יעמדו לדין משמעתי בעקבות דו”ח, השופט ניב שטייף, שניהל אתמול (שבת) את המשחק באצטדיון סמי עופר וציין את מה שאירע במהלך ההתמודדות ולאחר שריקת הסיום. הסרבי יעמוד לדין בגין סעיף של התנהגות בלתי הולמת, בעוד המועדון יואשם בסעיף של התפרעות אוהדים, בעקבות כוס שתייה שהושלכה אל כר הדשא. הדיון יתקיים ביום רביעי הקרוב ב-16:00.
שטייף כתב בדו"ח בכל הנוגע למשחק עצמו: “בדקה ה-86, בזמן חגיגות השער של הפועל ירושלים, נזרקה כוס שתייה מיציע המאכלס את אוהדי מכבי חיפה. בדקה ה-94 נזרק בקבוק שתייה במהלך התקפה של ירושלים מיציע המאכלס את אוהדי חיפה”. כמו כן, ציין השופט את האירוע במסגרתו פלאניץ’ התפרץ לעברו בסיום: “לאחר שריקת הסיום, בעת הירידה מכר הדשא, התפרץ לעברי בהפגנתיות בוגדן פלאניץ’ במטרה להגיע לכיווני. בשלב זה נבלם השחקן על ידי אנשי צוות של מכבי חיפה אשר מנעו ממנו להתקרב ולהגיע אליי”.
מספר שעות לאחר מכן, הגיעה הגרסה של בלם מכבי חיפה לאירועים. “עם השריקה לסיום (וזאת ניתן בקלות לזהות מצילום הטלוויזיה) ביקשתי לשאול את השופט מדוע לא עצר את המשחק בזמן ששכבתי על הדשא לאחר שספגתי מכה בראש שגרמה לי להתעלפות. אחרי שחשתי שהשופט ענה לי בביטול כשאמר לי ‘לך לחדר'".
במכבי חיפה טוענים שזוהי הסיבה שבגינה הגיב השחקן הסרבי כמו שהגיב. במועדון הירוק גם ציינו כי אנשי הקבוצה דאגו להרגיעו וללוות לחדר ההלבשה ושהשחקן לא קילל או גידף את השופט, אלא כעס על ההתייחסות כלפיו במהלך בו נפצע. בנוסף, הירוקים הדגישו שמי ששמו לב למצוקה של השחקן היו אנשי הצוות הרפואי שנכנסו לדשא תוך כדי המשחק”.
2 צפייה בגלריה
בוגדן פלאניץ' וניב שטייף
בוגדן פלאניץ' וניב שטייף
בוגדן פלאניץ' וניב שטייף
(עמרי שטיין)