1 צפייה בגלריה
ווילי אגאדה חוגג
ווילי אגאדה חוגג
ווילי אגאדה חוגג
(עמרי שטיין)
מי היה מאמין שאחרי 1:1 בסמי עופר, הפועל ירושלים תצא מאוכזבת ממשחק מול מכבי חיפה. לראשונה העונה, החבורה של זיו אריה נראתה כמו קבוצה לגיטימית בליגת העל, והמחמאות מגיעות למאמן, שהצליח להפתיע את ברק בכר מהדקה הראשונה ועד לסיום המשחק, עם סגנון שונה לגמרי מזה שהכרנו עד כה מהעולה החדשה.
במועדון פרגנו אריה, שבתקופה האחרונה ספג קיתונות של ביקורת מהתקשורת, מהפרשנים ומהאוהדים. ״הפעם זיו אריה הצליח להערים קשיים על ברק בכר, הפתענו את מכבי חיפה. מגיעה לו כל מילה של פרגון, ניהול המשחק שלו היה נהדר, ההכנה הייתה מדויקת, חבל שפספסנו ניצחון סנסציוני״, סיכמו בירושלים. אין ספק שהפועל ירושלים סיפקה תצוגת כדורגל מרשימה מול הקבוצה הכי טובה בליגה, ואם אריה היה אומר שהיא עלתה בכל הפרמטרים על האלופה, הפעם אף אחד לא היה מרים גבה.
בצוות המקצועי כעסו על הכרטיס האדום שספג עומר אגבדיש. ״לא היה צריך להיגרר לפרובוקציה של סאן מנחם״, אמרו במועדון על הפועלה של השחקן. לעומת זאת, ציינו בקבוצה לטובה את רוסלן ברסקי, שהיה מצוין לצד אווקה אשאטה במרכז הקישור.
כדי לשרוד במאבקי התחתית, הפועל ירושלים מנסה להתחזק בחלוץ זר, איתו מתנהלים מגעים בשבוע האחרון. בנוסף, ישנן שיחות עם נציגי מכבי תל אביב על אופציות מעבר של שחקנים למועדון בהשאלה.