2 צפייה בגלריה
שחקני מ.ס אשדוד
שחקני מ.ס אשדוד
שחקני מ.ס אשדוד
(רפי בן חקון)
במ.ס. אשדוד עברו שבוע לא פשוט בכלל, שכלל מכת קורונה שנחתה על הקבוצה ולא אפשרה הכנה אופטימלית לקראת המשחק החשוב מאוד הערב (ראשון, 19:00) נגד בני סכנין. מצד אחד, כמה שחקנים שחלו חוזרים לרשות רן בן שמעון, אבל מצד שני יש כמה כאלה שעדיין יחסרו מהסגל.
בן שמעון את האימון המסכם ובו נראה שיצליח להעמיד הרכב שיכול להשיג את הניצחון בדוחא. קני סייף, ננאד סבטקוביץ' ויעקב בריהון, שלא התאמנו כמעט השבוע, למעט האימון המסכם אתמול עולים ב-11 של בן שמעון. הבלם, טימוטי אוואני, שכאמור חלה בקורונה ויצא מבידוד, עדיין חש ברע ולא יעמוד לרשות הקבוצה מעיר הנמל. גם יואב ג'ראפי, נאור סבג, שליו הרוש ומוגיס זקריה לא ייקחו חלק במשחק.
מנגד, חיים סילבס פותח במערך של שלושה בלמים שכולל את אנטה פוליץ', מארון גנטוס ועומרי בן הרוש. בצדדים ישחקו ניקולה צ'ירקוביץ' ועבדאללה ג'אבר. מרואן קבהא עם צהובים ולא יהיה בסגל. מי שפותחים בקישור הם איהאב גנאים, בירם כיאל ומוטי ברשצקי, כאשר רז שטיין ומופלח שלאעטה יובילו את ההתקפה.
2 צפייה בגלריה
חיים סילבס
חיים סילבס
חיים סילבס
(עמרי שטיין)
הרכב אשדוד: סהר חסון, זוהר זסנו, גיל כהן, ננאד סבטקוביץ', מונטרי קמהאני, עטאא ג'אבר, פיראס אבו עאקל, עוז בילו, קני סייף, חמודי כנעאן, גל קעטבי.
הרכב בני סכנין: גד עמוס, עומרי בן הרוש, אנטה פוליץ', ניקולה צ'ירקוביץ', עבדאללה ג'אבר, איהאב גנאים, מרואן גנטוס, בירם כיאל, מוטי ברשצקי, רז שטיין ומופלח שלאעטה.