1 צפייה בגלריה
קרסטאיץ'
קרסטאיץ'
קרסטאיץ'
(ראובן שוורץ)
בזמן שמכבי תל אביב מתקשה להציג יציבות והיכולת רחוקה משמעותית מהשנים האחרונות, התקווה לשדרוג היא בדרך כלל על ידי תיקונים בחלון ההעברות. אולם שוב מחזיקת הגביע מתנהלת בעצלתיים בצד הזה ומי שממש לא אוהב זאת בלשון המעטה הוא המאמן מלאדן קרסטאיץ’. במכבי ת”א שוררת מתיחות כאשר המאמן מבקש להתחזק לפחות בשני שחקנים – בלם וחלוץ, והיה שמח מאוד לראות גם שחקן כנף מצטרף. אולם, כרגע החלון הצהוב מתנהל בעצלתיים וכאשר סיומו מתקרב (3.2) ולא נעשה שום מהלך לשחרור שחקנים זרים, הלחץ גובר.
המאמן הסרבי שהגיע במהלך העונה במקומו של פטריק ואן לוון שפוטר מתפקידו מעוניין לבצע מספר שינויים בסגל הקבוצה, ועל פי גורמים בסביבת המועדון הובטח לו שיקבל שלושה שחקנים כאשר הוא חתם, אך בינתיים הדברים עומדים במקומם. ככל שהזמן אוזל וסוף החלון מתקרב, גורם בסביבת הקבוצה ציין כי “הוא עוד מסוגל להגיד להם שאם החלון יסתיים בלי שהוא מקבל מה שהוא רוצה, שהוא עוזב. לא אהיה מופתע אם כבר אמר את זה לג’ק אנגלידיס”.
בינתיים, כידוע, הצהובים רחוקים מלהבריק בליגה עם המון עליות וירידות. התקווה הייתה להמשיך את המומנטום ורצף הניצחונות מול מכבי נתניה, אך שוב ההגנה כשלה ומחזיקת הגביע שלחה את אוהדיה מאוכזבים הביתה אחרי 2:2 מול הקבוצה של בני לם, שהביכה את ההגנה של המאמן הסרבי לא מעט פעמים. קרסטאיץ’ ספג ביקורת מהשחקנים על המשחק האחרון, ובכלל, עוד מהרגע בו החל לעבוד ישנה לא מעט ביקורת מצד חלק מהשחקנים שמשתפים את חבריהם השונים.
“הוא ממש לא מה שעושים ממנו. הוא מוצג בתקשורת כאיזה מהפכן, ש”כל הזמן מנסה לשנות”. בפועל הוא לא סופר את השחקנים הכי טובים שיש לו בסגל כמו קוואס, פריצה וגולסה. רק בתקשורת אומרים שהוא מאמן טוב”, אמר אחד השחקנים למקורבו. יש מי שטען כי הסיבה ליכולת מול נתניה הייתה כי השחקנים עצמם היו בהלם מההרכב שלא כלל את דן גלזר או גולסה וקוואס ועלו לשחק בלי ביטחון בעצמם, כשהם חששו מאוד מאיך שהמשחק יראה אל מול כל כך הרבה אוהדים בבלומפילד. כזכור, גם במועדון ביקרו את קרסטאיץ’ מיד לאחר המשחק על ההרכב ועל ניהול המשחק שלו.