6 צפייה בגלריה
רן בן שמעון
רן בן שמעון
רן בן שמעון
(עמרי שטיין)
רוצה פלייאוף עליון: מ.ס אשדוד הציגה אופי גדול הערב (ראשון) שגברה 0:1 על בני סכנין משער ניצחון דרמטי במיוחד של יעקב בריהון בדקה ה-92. בכך עלתה הקבוצה מעיר הנמל למקום השישי בטבלת ליגת העל בעונה שהתחילה בצורה מזוויעה מבחינתה.
מאמן הקבוצה רן בן שמעון אמר בסיום: “ איזה כיף זה, כמה זמן היינו בצד השני. הילד (בריהון) נתן שני גולים השנה. שני הגולים מדורגים כגול השנה ושער השנה, זה שתי קטגוריות שונות. הקלישאה הזאת של ניצחון של אופי ו’עברנו שבוע קשה’ כל כך נשחקה שזה באסה שאי אפשר להשתמש בה שוב, זה הדבר שהכי בא לי להגיד. לא יכול לתאר איך הרגשתי ברגע של הגול, זאת הרגשה פנימית, זה גלי חום. לא יודע כמה אנשים מרגישים את זה, אלה גלי חום. פעם הייתה לי אבן בכליות וקיבלתי זריקה קטנה של מורפיום והרגשתי שאני בתאילנד – זאת ההרגשה. אני צוחק, אני פשוט מאושר”.
על המשחק של קבוצתו אמר בן שמעון: “מי צריך משחק גדול? באנו אחרי שבוע קשה מאוד. ספגנו בשבוע שעבר גול בדקה ה-87 בפעם השלישית אולי. באנו עם הרבה מאוד שחקנים חסרים, כל השבוע התאמנו עם בין 10 ל-11 שחקנים, לא ידענו איך זה הולך להיות. אני מאמין שיש איזושהי קארמה כשאתה עושה את הדברים נכון, עשינו הגנה יוצאת מן הכלל. אני יודע שעבור הצופים זה לא המשחק הכי גדול אבל הם ראו השנה כל כך הרבה הצגות מאשדוד שבסוף הפסדנו, כך שאם פעם אחת ניקח ככה את הנקודות, עם גול מדהים של יעקב בריהון, זה לא נורא. רצינו לשים איזשהו רגל בפלייאוף העליון שמשם ינסו למשוך אותנו החוצה, קודם להיות שם”.
6 צפייה בגלריה
רן בן שמעון
רן בן שמעון
רן בן שמעון
(עמרי שטיין)
על המקום הריאלי של אשדוד בטבלה אמר המאמן: “ריאליות משתנה פה משבוע לשבוע. לפעמים יש שבועות שמגיע לקבוצה אחת ואז לאחרת. הקטע זה לשמור פה על יציבות. אני חושב שגם המועדון שלנו ששלח אותנו היום למלון אחרי הפסד כואב נתן לנו את ההכנה הטובה ביותר שיש. ג’קי, הבאנו שלוש מדוחא. עשה טוב, המשכנו להתכונן וניסינו לעשות את הכל באנרגיות חיוביות למרות החסרונות. באמת, בא לי כבר ללכת לחדר ההלבשה ולחבק את השחקנים שלי”.
מאמנה החדש-ישן של בני סכנין, חיים סילבס, שיתף לאחר ההפסד הכואב: “סיום מאוד כואב. ככל שהמשחק הלך לסוף שלו, באה לידי ביטוי העומק והאיכות של הסגל. היינו צריכים להחזיק מעמד, לעמוד כמו שצריך. המשחק הזה היה די שוויוני, מומנטומים לכאן ולכאן. זה כואב אבל הדרך היא ארוכה. היה פה פייט, לא היה כדורגל גדול בלשון המעטה ואנחנו צריכים להביא הרבה יותר איכות. איכות זאת דוגמת הפעולה האחרונה של אשדוד וזאת התוצאה – זה כואב”.
6 צפייה בגלריה
חיים סילבס
חיים סילבס
חיים סילבס
(עמרי שטיין)
על החזרה המעט מאכזבת שלו לדוחא אמר סילבס: “נקלענו פה כמו כל הקבוצות לאתגר של שבוע עם הרבה שחקנים חולים ופצועים וזה מאתגר. מצד שני אני חושב שכל שחקן בסגל שווה וזאת ההזדמנות לתת לו צ’אנס. חבל שזה סוף כזה כואב, לפעמים מתוך הקושי צומחים. המאבק עוד ארוך, יש עוד זמן, ובסופו של דבר סכנין תהיה בפנים. אני לא הרבה זמן בתפקיד אבל יש פה מועדון רציני שעשה קפיצת מדרגה השנה. שחקנים עם איכות, לצערי בנקודת זמן הזו, חסרים שחקנים והסגל די מוגבל אבל מצד שני זה יכול להבליט שחקנים צעירים. אני חושב שסכנין הוכיחה השנה שהיא קבוצה שצריכה ויכולה להיאבק על הפלייאוף העליון וזה היה משחק חשוב עבורנו, הפסדנו אותו”.
על הציפיות של סכנין לעונה הזאת אמר המאמן: “אני לא נכנס לסיבה ששרון (מימר) עזב. יש פה קבוצה מסודרת ומנוהלת ולשרון יש חלק גדול בדבר הזה. קיבלתי קבוצה מאורגנת, ספציפית בנקודת זמן הזו יש יותר קשיים מברגיל אבל זה יעבור תוך כמה ימים. אני חושב ששרון עשה אחלה עבודה, יש לו את המחלוקת שלו עם ההנהלה, אני לא יודע בדיוק על מה זה נפל. בשורה התחתונה – סכנין צריכה ללכת לפלייאוף העליון, זאת הייתה המטרה לפני כן גם אצל קודמי. ברור שכולם רוצים שיתחיל משהו ויסתיים, לפעמים דברים קורים וזה חלק מחיינו. רף הציפיות תואם את היכולת של סכנין”.
6 צפייה בגלריה
חיים סילבס
חיים סילבס
חיים סילבס
(עמרי שטיין)
עוד הוסיף סילבס: “יש תקופות של עליות וירידות, היום זה היה משחק ששווה שוויון ובסופו של דבר מה שהכריע אותו זאת פעולה אחת איכותית של אשדוד. משחק הבא יהיו שלוש נקודות בחוץ מול קריית שמונה, בסכנין יש קבוצה טובה ואני מבטיח שהקהל שלו עוד ייהנה ממנה”.
בירם כיאל שיתף לאחר ההפסד: “ניסינו, נלחמנו, אנחנו בתקופה לא טובה. המון פצועים ושחקנים מורחקים וקצת קשה לנו. אנחנו מרגישים שהמשחק לא זורם, לא בועטים מספיק לשער. בדקה 90, גול כזה גומר אותנו. לא טוב, לא כיף, אבל צריך להרים את עצמנו. יש חוסר ביטחון, הכל הולך הפוך. יש המון פציעות והמון שחקנים חסרים לנו. זה התחיל במשחקים שהפסדנו לגדולות וזה גלגל שאנחנו רוצים לעצור אבל כרגע לא מצליחים. הסגל מאוד חסר, אין לנו כמעט שחקנים על הספסל אז קשה לנו וזה פוגע בנו. מקווה שכולם יחזרו ונהיה ביכולת יותר טובה”.
6 צפייה בגלריה
בירם כיאל מאוכזב, יעקב בריהון חוגג
בירם כיאל מאוכזב, יעקב בריהון חוגג
בירם כיאל מאוכזב, יעקב בריהון חוגג
(עמרי שטיין)
על העזיבה של שרון מימר אמר הקשר: “אני חושב ששרון עשה עבודה מעולה בסכנין. הוא בנה את הקבוצה בצורה מאוד טובה. הגענו לינואר בצורה הטובה שחשבנו שנגיע אליו ואז הגיעה חוסר הבנה ואי שביעות רצון בין המאמן להנהלה. המאמן ביקש ללכת והיום אנחנו מרוכזים עם חיים. הוא הכין אותנו טוב וצריך לשמור על השחקנים. תמיד דיברתי עם שרון אבל ברגע שזאת הייתה החלטה שלו לעזוב, לא יכולתי לעצור אותו. הוא התחבר לשחקנים עשה עבודה מאוד טובה ואנחנו עם הפנים קדימה עם חיים, צריכים להרים את המועדון הזה”.
עוד הוסיף כיאל: “שרון היה כמעט שנה, בכדורגל הישראלי אין סבלנות, זה לא רק בקבוצה הזאת. כמו שכולם יודעים בכדורגל זה בעיקר תוצאות, אצלנו זה לא היה ככה הפעם. אלה החיים של המאמן, זה עצוב שכל פעם בן אדם טוב עוזר לנו ומקדם אותנו אבל אלה החיים שלהם. אני מקווה שחיים המאמן האחרון העונה, צריכים להיות ביחד בחדר ההלבשה לקחת אחריות ואם לא נצליח לקחת אחריות נראה איפה נהיה בסוף העונה”.
6 צפייה בגלריה
בירם כיאל
בירם כיאל
בירם כיאל
(עמרי שטיין)