2 צפייה בגלריה
ג'ורדי אלבה
ג'ורדי אלבה
ג'ורדי אלבה
(רויטרס)
גם תחת צ’אבי, ברצלונה לא משחק כדורגל מרהיב, אך אתמול (ראשון), הקטלונים עשו צעד משמעותי לעבר הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה בזכות שער ניצחון דרמטי של פרנקי דה יונג בדקה ה-87, שקבע 0:1 יקר על אלאבס.
ג’ורדי אלבה, שקיבל בשנים האחרונות לא מעט ביקורות, עלה להתקפה בסיום ההתמודדות: “מסמנים אותי הרבה שנים, אם אני משחק טוב לא מדברים עליי, אם אני במשחק נורמלי מבקרים אותי שאני לא מסיים עם שני בישולים ואם אני משחק רע הורגים אותי. לא הייתי רע נגד בילבאו, אני כאן 10 שנים ותמיד כשמפסידים הביקורת על הוותיקים, מחפשים אותם. מאז שאני בן 28 מצביעים על הוותיקים אחרי הפסדים. אנחנו הולכים לנסות לזכות בלה ליגה, זה ברור שזה קשה מאוד אבל אנחנו הולכים לנסות. הגישה שלנו הייתה מצוינת ובסופו של דבר באנו על שכרנו”.
לאחר הניצחון הקשה אמר צ’אבי: “זה ניצחון חשוב מאוד. זה היה קשה כי המגרש היה קפוא אבל זה ניצחון קריטי שמותיר אותנו מרוצים לאחר המאמץ שהשקענו. פדרי שחקן נפלא, בגיל 19 הוא עושה כמעט הכל, זאת מצוינות. לפעמים אנחנו צוחקים איתו: ‘מאיפה הגעת, מאיזה בית ספר?’”. על הסיטואציה הבעייתית של המועדון עם אוסמן דמבלה אמר מאמן הבלאוגרנה: “בכנות, הסיטואציה לא השתנתה. הוא לא הגיע לאימון כי הוא לא הרגיש טוב אבל זה לא משנה כלום”.
2 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(רויטרס)
פרנקי דה יונג שיתף לאחר שער הניצחון שלו: “הרמה שלי קבועה, אני יכול לשפר הרבה, אבל זה גם לא אסון. יש אנשים שיגידו עכשיו ששיחקתי טוב כי הבקעתי, אבל אני לא חושב שכולם מסתכלים כמו שצריך על המשחקים. הדבר החשוב ביותר עכשיו הוא להיכנס לטופ 4. התוצאה חשובה אבל אנחנו חייבים לשפר את המשחק, להיות עדינים יותר עם הכדור בחצי של היריבה, אנחנו מתקדמים מהר מדי כשאנחנו צריכים לחכות יותר למרחבים”.