1 צפייה בגלריה
אלי אוחנה
אלי אוחנה
אלי אוחנה
(עמרי שטיין)
ימים קשים בבית”ר ירושלים. רגע לפני משחק הליגה נגד הפועל תל אביב בטדי הערב (שני, 20:30), יו”ר הקבוצה ושחקן העבר האגדי שלה, אלי אוחנה, פנה לאוהדים וביקש שיגיעו בהמוניהם עד סיום העונה, כשהמסר הוא ברור – המועדון נלחם על עתידו.
“אוהדי בית"ר היקרים, אין ספק שאנחנו נמצאים בנקודה לא פשוטה עבור כולנו. מבחינה מקצועית ומבחינה כלכלית. מקצועית, כי למרות התנאים הראשוניים שהיו לנו, היינו צריכים להיות עכשיו במקום הרבה יותר טוב, וכלכלית, כי כרגע העתיד שלנו לוט בערפל”, כתב אוחנה.
“אבל יש רגעים שצריך לשים את הכול בצד, ופשוט להתגייס ולהגיע. מה שיש לנו שווה יותר מכל כסף – יש לנו אתכם. זה הזמן שלנו להתאחד. זה הזמן שלנו, של כולנו. בעלי תפקידים, שחקנים ובעיקר אוהדים, לקום ולעשות מעשה. אני יכול להבטיח לכם שאף אחד לא ישן כאן טוב בלילה, כולנו מודאגים, מוטרדים ועושים הכול כדי לנסות ולמצוא פתרונות עד הרגע האחרון”, הוסיף.
“אין כאן ארגוני אוהדים, אין יציע מזרחי ואין מערבי. יש אוהדי בית"ר. כולם עכשיו חייבים לעזוב הכול ולהגיע ולתמוך כדי להרים את בית"ר. להגיע למגרשים, לקנות כרטיסים, מהיום בערב ועד סיום העונה. כל משחק, בכל מקום, הוא הקרבה. הוא העתיד שלנו. אנחנו צריכים אתכם במגרש”, סיכם.
בתוך כך, הבשורה הטובה מבחינתה של בית”ר ירושלים הגיעה מכיוונו של ריצ’מונד בואצ’י. הגנאי שחזר מאליפות אפריקה נמצא שלילי לקורונה, ומאחר שהוא מחוסן, יהיה בסגל של יוסי מזרחי למפגש בטדי הערב.