4 צפייה בגלריה
אופיר קריאף
אופיר קריאף
אופיר קריאף
(רדאד ג'בארה)
בימים בהם יש חוסר ודאות סביב עתיד המועדון, מחפשים בבית״ר ירושלים על מי להישען. השחקנים מבולבלים, הידיעות על התפרקות הקבוצה מגיעה לכל אחד מהם, אבל אם יש נקודת אור בעונה הזו שעוברת על הקבוצה מהבירה, הרי שמדובר בקפטן, אופיר קריאף. דווקא בעונה שבה כלום לא הולך לקבוצה על הדשא, סומן אופיר קריאף כמי שהפך העונה לשחקן המשמעותי ביותר בבית״ר ירושלים. זו היכולת, האחריות, המנהיגות והרוח הבית״רית שכל כך חסרה העונה בסגל של יוסי מזרחי. קריאף כבר עבר תקופות קשות שעברה הקבוצה, הוא מכיר את הצדדים הפחות טובים של המועדון וגם את הצדדים החיוביים, תמיד הוא הזכיר לכולם שבית״ר זו לא עוד קבוצה, שזו זכות להיות חלק ממנה והעונה הוא הפך לשחקן המוערך ביותר בבירה.
4 צפייה בגלריה
מכיר את הצדדים הפחות טובים. קריאף
מכיר את הצדדים הפחות טובים. קריאף
מכיר את הצדדים הפחות טובים. קריאף
(רדאד ג'בארה)
הוא ממלא את תפקידו כבלם בצורה מופתית, כשיוסי מזרחי צריך אותו בקישור הוא נמצא שם, איפה שיבקשו ממנו לשחק הוא ישחק. על הדשא הוא מכוון, מדרבן, מרגיע: ״אופיר העונה מגלה כוחות שלא ראינו ממנו בעבר, מנהיגות, הוא מתרוצץ במגרש כמי שבית״ר היא הדבר הכי חשוב עבורו העונה״, אומרים בבית״ר. גם האוהדים משתגעים על קריאף, לא רק כאחד הבודדים בקבוצה שמזוהה עם בית״ר, אלא גם בגלל היכולת שלו. בית״ר חסרה העונה את הבלמים מחיאס ודגני בהמון משחקים, קריאף תמיד היה שם, הוא עולה לשחק גם שהוא לא מרגיש מאה אחוז: ״שהתחילה השפעת אצלנו וחולי הקורונה, קריאף עלה לשחק עם צוואר תפוס, פעם אחת הוא עלה לשחק כשהוא לא מצליח לנשום בצורה רגילה, הוא פשוט לא הסכים לוותר כי הוא ידע שאין בלמים לקבוצה״, מספרים בבית וגן. גם המאמן ארווין קומאן, שלא הכיר את השחקן, זיהה בו את היכולת להנהיג ובחר בו כקפטן הקבוצה. הוא סמך עליו, על היכולת שלו ועל המחויבות שלו על הדשא.
4 צפייה בגלריה
ארווין קומאן נפרד מאופיר קריאף
ארווין קומאן נפרד מאופיר קריאף
ארווין קומאן נפרד מאופיר קריאף
(האתר הרשמי של בית"ר י-ם)
עכשיו כשבית״ר נמצאת על סף קריסה, אחרי שעו”ד יצחק יונגר הודיע יומיים לפני המשחק מול הפועל תל אביב שהולכים לקיצוץ, קריאף בחר להוציא פוסט שמדבר על המשחק מול הפועל תל אביב. הוא מבין את החשיבות של המשחק הזה לא רק בגלל היריבה אלא שדווקא בזמנים קשים הוא רוצה ״להילחם על הבית״ או יותר נכון - על הכבוד של בית״ר ירושלים. קריאף שיחק בבית״ר וגם עבר לשחק בשלב מסוים במכבי חיפה, אבל הראש תמיד היה בירושלים. הוא תמיד ישחק איפה שיבקשו ממנו, העונה הוא הוסט לתפקיד הבלם ועושה עבודה נהדרת, השכיח את חסרונו של מחיאס ואם יצליח העונה להשאיר את בית״ר בליגת העל זה יהיה עבורו כמו זכייה באליפות.
4 צפייה בגלריה
ג'וסואה מחיאס. החלק האחורי לא נבנה כראוי
ג'וסואה מחיאס. החלק האחורי לא נבנה כראוי
ג'וסואה מחיאס. החלק האחורי לא נבנה כראוי
(אורן בן חקון)
הערב (שני, 20:30) מול הפועל תל אביב, קריאף יעלה לכר הדשא בטדי כקפטן, כשהפעם יוסי מזרחי צריך אותו בקישור אם אוראל דגני יהיה כשיר. הוא אמר על הפועל תל אביב שזו הקבוצה שהוא הכי שונא, אז כשאמר את זה הוא בעיקר ניסה לגרום לשחקנים בבית וגן להבין מה המשמעות של המשחק הזה בעיקר לאוהדים, הוא מכיר אותם כי הוא גדל שם ביציע, עם דגלים וצעיפים של בית״ר ירושלים. ״צריך לתת לקריאף קרדיט, היום זה כבר לא רק שחקן הבית שלנו, אלא אחד השחקנים הכי טובים שלנו בסגל. הוא זוכה להערכה מכל אנשי הצוות המקצועי כי הוא בין היחידים שעוד מבינים מה זה ללבוש את החולצה של בית״ר, הוא עדיין מעריך את הזכות לשחק פה ואין לנו הרבה שחקנים שאפשר להגיד את זה עליהם״, מעידים על קריאף אנשי המועדון. אחרי המשחק מול הפועל תל אביב אמורה לצאת לפועל תוכנית ההבראה של משה חוגג ויונגר, איש הקשר שיעמוד מולם בשם השחקנים יהיה הקפטן אופיר קריאף. הוא ינסה לשמור על זכויות השחקנים והאינטרסים שלהם, אבל גם על האינטרס של בית״ר כי בשבילו עדיין הקבוצה הזו מעל הכול.
הלם בברזיל: אוהד פרץ לדשא עם סכין