2 צפייה בגלריה
דני אבדיה מנסה לחתום את ג'ייסון טייטום
דני אבדיה מנסה לחתום את ג'ייסון טייטום
דני אבדיה מנסה לחתום את ג'ייסון טייטום
(רויטרס)
בהופעה ה-100 שלו ב-NBA, דני אבדיה רצה לעצור ביחד עם קבוצתו רצף של שני הפסדים, אך וושינגטון והישראלי נתקלו הלילה (בין ראשון לשני) במשחק אדיר של ג’ייסון טייטום, שצלף 51 נקודות, והובסו 116:87 על ידיבוסטון. דני מצידו רשם ערב נהדר כשתרם 13 נקודות ו-5 ריבאונדים ב-27 דקות בנוסף לכמה מהלכי הגנה מרשימים.
אבדיה ניסה לשמור על טייטום בחלקים מסוימים של המשחק אך ללא הצלחה ממשית. הישראלי הודה בסיום: "אולי היינו צריכים להיות עוד יותר אגרסיביים איתו, אולי לשנות קצת את שיטת ההגנה, אבל אם להיות כנים, לא היה מה לעשות מולו הערב. הוא לקח זריקות קשות, קלע אותן, סחט עבירות בקלות. לשחקנים בסדר הגודל שלו יש ימים כאלה".
הישראלי הפתיע כשדיבר על כך שהתייבש על הספסל במשחק הקודם מול פילדלפיה: "יכול להיות שהספסול נגד פילי עזר לי. אני מרגיש טוב על המגרש וככל שעובר הזמן אני משתחרר וצובר יותר ביטחון. התבאסתי, אבל לא לקחתי את זה ללב כי אני יודע מה אני שווה”.
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
דני אבדיה
(רויטרס)
אבדיה המשיך: “אני פה מסיבה מסוימת. אחרי המשחק נגד פילי עבדתי קשה, לא לקחתי את זה למקום רע. אני פשוט נשאר אופטימי בראש ולא רוצה לתת לזה להשפיע עליי יותר מדי. אני עולה למגרש ומבחינתי זה לא חשוב נגד מי אנחנו, אני מרוכז במשימה שנותנים לי אם זה בהגנה או בהתקפה. אני משתדל לא לחשוב יותר מדי".
אבדיה נפצע ברבע השני, אך המשיך לשחק על אף הכאבים: “זו הייתה פציעה מתסכלת כי היא לא הייתה חמורה במיוחד, אבל היא עדיין מציקה לי. קלעתי שלשה אחרי שנפצעתי אז אולי זה עשה לי טוב. זה לא נעים, אבל טיפלו בי קצת בהפסקה וחזרתי. זה לא הפריע לי לחזור לשחק, התעקשתי לחזור והרגשתי בסדר גמור".
אבדיה התייחס לירידה ביכולת של קבוצתו: "כולנו יודעים מה אנחנו מסוגלים לעשות השנה, אבל לפעמים יש ימים שלא הולך. זאת לא הפעם הראשונה או האחרונה שיהיו לנו ימים כאלה ואנחנו צריכים להישאר עם ראש למעלה ולהמשיך הלאה. אנחנו מתאמנים הכי חזק שאפשר, מאוד רציניים בגישה שלנו, מתכוננים ברצינות לכל משחק ולפעמים זה פשוט לא הולך כמו היום".