2 צפייה בגלריה
בוגדן פלאניץ' וניב שטייף
בוגדן פלאניץ' וניב שטייף
בוגדן פלאניץ' וניב שטייף
(עמרי שטיין)
במכבי חיפה מקווים ומשוכנעים שוועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל לא תחמיר עם הבלם בוגדן פלאניץ' בעקבות אירועי המשחק האחרון מול הפועל ירושלים, אחרי שהבלם התפרץ לכיוון השופט הצעיר ניב שטייף.
"אנחנו מאמינים שבית הדין יבין שפלאניץ’ היה נסער בעקבות היחס. שופט מנוסה לא היה מגיע לשם, שטייף שופט טוב, הוא ילמד מהמקרה כמו פלאניץ’ שגם צריך למתן. מניחים שיתחשבו בו", אמרו במכבי חיפה.
בקבוצה מאוכזבים מאוד בעקבות התוצאה מול הפועל ירושלים, בעיקר אחרי שהפועל באר שבע ניצחה אתמול וצמצמה את פער הנקודות מהמוליכה לשתיים בלבד: "ברור לנו שהמאבק יהיה עד הסוף. המשחק האחרון צריך ללמד אותנו לא מעט דברים. ברק בכר לא עבר בעבר ולא יעבור עכשיו לסדר על פטפוטים מיותרים עם שופטים, שבגללם אנחנו סופגים צהובים על דיבורים שלא לצורך", הוסיפו בקבוצה.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(עמרי שטיין)
חוסה רודריגס לא נטל חלק באימון אתמול, אבל ההערכה היא שהספרדי יהיה כשיר למשחק בנתניה ביום ראשון. גם מחמוד ג'אבר עשוי להתחיל ולקבל דקות ראשונות אחרי שחזר לסגל. רז מאיר יחזור מהרחקה על חשבון ראיין סטריין, שאמור לעזוב במהלך חלון העברות בינואר לטובת מגן ימני זר אחר. גם עתידו של אורי דהן יוכרע במהלך ינואר.