1 צפייה בגלריה
שחקני נוף הגליל
שחקני נוף הגליל
שחקני נוף הגליל
(חגי מיכאלי)
מנכ"ל הפועל נוף הגליל, גיל ברעם, זומן הבוקר (שני) לוועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל ביום רביעי הקרוב בעקבות הביקורת הקשה שהשמיע על שופט ה-VAR לירן ליאני מיד לאחר ההפסד להפועל חיפה.
אלא שברעם, כך מתברר, לא מתכוון להגיע לדיון ברמת גן, ודורש לקיים את הדיון במשרדי ההתאחדות בנשר, שם יש לא מעט דיונים משמעתיים. ברעם אמר: "ביקשתי שיזיזו את הדיון המשמעתי לנשר. אנחנו נמצאים בצפון אז אין סיבה לקחת אותנו עד למרכז. מאז ומתמיד אני טוען שאנחנו מדינת ת"א. אני רוצה להישפט בנשר. אני לא בא לדיון בר”ג ואם יתעקשו אשלח מכתב הגנה".
בדו”ח השיפוט צוין כי מנכ”ל נוף הגליל נכנס לחדר ההלבשה אחרי המשחק של הקבוצה מול הפועל חיפה ואמר: “מבקש ממך להגיד ללירן ליאני שאני אטפל בו, הוא מושחת”. גיל סירב לפי הדו”ח לצאת וחזר על המילה מושחת ארבע פעמים.
במישור המקצועי, בנוף הגליל מחכים לתוצאות ה-MRI של ג'ון אוגו. אם יעבור בהצלחה את הבדיקות, יירשם כזר, ואז הקבוצה הצפונית תצטרך להכריע מי מבין השחקנים, קאוון פרייטר או לוואגה קיזיטו ישוחרר. הבלם גוטי טומלין כבר מתאמן בצורה סדירה ובנוף הגליל מקווים להכשירו למשחק הקרוב. במקביל, יש רצון להתחזק בבלם נוסף. שמו של אורי דהן ממכבי חיפה עולה כאפשרות, אבל המכשול של הכסף יכול להוות בעיה.