3 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר בטענות לאיתן שמואלביץ'
שחקני בית"ר בטענות לאיתן שמואלביץ'
שחקני בית"ר בטענות לאיתן שמואלביץ'
(רדאד ג'בארה)
בית״ר ירושלים תפגוש הערב (שני, 20:30) את הפועל תל אביב באצטדיון טדי, ומלבד המאבק ההיסטורי בין המועדונים, בקבוצה מבינים שגם ניצחון עשוי שלא לעזור לקבוצה העונה. כולם מפנימים שככל שעובר הזמן, נראה שאם לא תשתנה רמת קבלת ההחלטות, בית״ר במדרון תלול עד לכדי פירוק.
אחרי המשחק מול הפועל תל אביב, אם לא יהיה פתרון של הרגע האחרון, השחקנים, העובדים ואוהדי הקבוצה ייחשפו למציאות חדשה. מציאות שבה מפרקים מועדון כדורגל בשיטתיות, תוך כדי הפרה חמורה של תנאי העסקה של עובדים ושחקנים, זלזול משווע באוהדים וריסוק מותג שהיה פעם בטופ של הכדורגל בישראל, וכל זאת כדי שמשה חוגג ואנשיו יוכלו לשרוד עד לסיום העונה, רק אלוהים יודע בשביל מה.
כי הרי בית״ר בכל מקרה עם תוכנית הקבורה שמתכנן חוגג לא תשרוד העונה. שחרור של שחקנים ישראלים לצד פיטורי שחקנים זרים ימוטטו את המועדון, כל מי שיהיה חתום על הפארסה הזו ייזכר כמי שהחריב את בית״ר, האוהדים יעשו נזקים, יפוצצו אימונים ומשחקים ויעשו הכול להוביל לפירוק שיעשה סוף לעידן חוגג.
3 צפייה בגלריה
ההפגנה נגד משה חוגג
ההפגנה נגד משה חוגג
ההפגנה נגד משה חוגג
(שחר גרוס)
פשוט החלטה הזויה לפרק קבוצה מבלי להבין את המשמעות. אף אחד לא חושב על האוהדים של בית״ר ירושלים, על כך שאין בכלל תשתית נורמלית של שחקנים כדי להתחיל מהליגה הלאומית עם מינוס של תשע נקודות.
אם בית״ר תחל מחר או מחרתיים את ״תוכנית ההבראה״ (המכונה בפי אנשי בית וגן ״תוכנית הקבורה״) היא באופן מעשי מרסקת את בית״ר ירושלים, זו כבר לא תהיה אותה קבוצה, כבר לא אותו מועדון. אין יותר דן איינבינדר, טל כחילה, אריאל הרוש, קובי מויאל, חן עזריאל, אבי ריקן, אבירם ברוכיאן, שי חדד ועמית בן שושן. אין בסיס, אין מאיפה לבנות את ההריסות שמתכנן וחוגג. בזמן הזה יונגר צריך לעמוד על כך שחוגג ייתן את הקבוצה ללא תמורה. נכון שהוא לא יכול להכריח אותו, אך צריך להעמיד לו תנאים לנוכח מה שהוא רואה.
3 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים
שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים
שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים
(ראובן שוורץ)
מי שצריכים לעצור אותם זה היו״ר אוחנה והמנכ״ל מוני ברוש, הם צריכים להפסיק ליישר קו עם חוגג ולא לאפשר לו לרסק את בית״ר. זו המשמרת שלהם, זה העתיד של בית״ר, לפחות שיוכלו להגיד אפילו לעצמם ״ניסינו״ או להתפטר ולזעזע את כל המערכת.
עצוב לשמוע את שחקני בית״ר היום שעוד מדברים על הכבוד, על האמונה, על נס, על חשיבות המשחק מול הפועל תל אביב. הם מקווים לנס עד הרגע האחרון ובמקביל דואגים לעצמם, אבל יודעים שאם לא יקרה משהו ברגע האחרון, בית״ר עשויה ממחר להפסיד את המקום המכובד שלה בכדורגל הישראלי והם יצטרכו להמשיך הלאה.