2 צפייה בגלריה
נערים ב' של הכח עמידר רמת גן
נערים ב' של הכח עמידר רמת גן
נערים ב' של הכח עמידר רמת גן
(הכח עמידר ר"ג)
מהפך בליגת נערים ב' ארצית דרום, עם תום המחזור ה-21 בליגה. הכח עמידר רמת גן אירחה את הפועל ירושלים למשחק צמרת סופר מסקרן – היות והקבוצות נמצאות במקום הראשון ובמקום השני. למרות שהירושלמים של שגיא ישראל הובילו את ההתמודדות הזו, הסגולים של אמנון וייס ניצחו בסופו של דבר 1:2 בזכות שערים של נהורי פדלון, שנכנס כמחליף בדקה ה-60 וכבש את השער הראשון שלו העונה, ואסף ברקאי המצטיין במשחק, שהשלים מהפך בתוך שלוש דקות בדיוק והעלה את מאזנו העונה לשישה שערים.
זה היה משחק קשה מכל הבחינות, לפחות מצידה של הכח עמידר רמת גן, שהגיעה להתמודדות כסוג של אנדרדוג. אין קבוצה בליגה הזו שלא יודעת כמה הפועל ירושלים חזקה יותר ועדיפה יותר, אבל לפעמים יש גם לה רגעי שבר.
יואב לביא, השחקן המצטיין של הפועל ירושלים, לו 17 שערים העונה בכל המסגרות, כבש את השער הראשון במשחק כבר בדקה ה-37. ללא אירועים משמעותיים נוספים, הקבוצות ירדו להפסקה כשהפועל ביתרון. המחצית השנייה הייתה כל כולה אופי ואמונה מצידה של הכח עמידר רמת גן, שכבשה צמד שערים מופלאים.
בדקה ה-60, לפני כדור הקרן, וייס החליף את סתיו כהן בנהוראי פדלון, שעוד לא הספיק להתחמם וכבר קבע 1:1 כשנגח מתיבת חמשת המטרים לפינה השמאלית של רום מלכה. לא חלפו להן שלוש דקות, הקישור של הכח חילץ כדור בחלק המגרש של הפועל ירושלים, החל בהתקפת נגד עם ערבוביה על סף קו 16 המטרים של הרחבה ובעיטה חזקה ומדויקת של אסף ברקאי קבעה 1:2 להכח, שנשמר עד סיום ה-90.
2 צפייה בגלריה
אצטדיון הדר יוסף
אצטדיון הדר יוסף
אצטדיון הדר יוסף
(יניב גונן)
לאחר סיום המשחק, החגיגה המשיכה על כר הדשא ובחדרי ההלבשה. הכח עמידר רמת גן עלתה למקום הראשון בטבלת נערים ב' ארצית דרום, כשלרשותה 43 נקודות. גדנ"ע תל אביב צמודה אליה עם 42 נקודות במקום השני, בעוד הפועל ירושלים ירדה למקום השלישי, כשלרשותה 39 נקודות.
מאמן הכח, אמנון וייס, אמר בסיום המשחק: "הפועל ירושלים קבוצה הכי איכותית בליגה. אני חושב שבחצי הראשון, למרות שירדנו לפיגור, היינו טובים מאד ולחצנו אותם גבוה. ברור שהייתה התלהבות אחרי הגול השני. לבצע מהפך נגד קבוצה כזאת זה לא דבר של מה בכך ומראה על המון אופי".
הרכב הכח מכבי עמידר רמת גן: יהב טרבולסי (ש), עמית מור (אגם עקיבא), רועי סוריה (ק), אסף ברקאי, סער יהודה, נריה יצחק ענף, מאיר נועם, רועי שחר, אלדד לוזנו (ליאם מויאל), סתיו כהן (נהוראי פדלון) ואביאל אברהם.
הרכב הפועל ירושלים: רום מלכה (ש), נדב גדעון מיכלזון כהן (ק), עידן סירוטה, בן ליאון מרקוביץ’ (אלמוג מזרחי), כפיר בן מורדכי, יואב לביא, אבישי צוריאל, עמרי גבריאלי, יהונתן שופמן, עמרי אוליאל ועמית סירוטה (מעיין כהן).