1 צפייה בגלריה
ברייס וושינגטון
ברייס וושינגטון
ברייס וושינגטון
(ניסן עייש)
ממשיך לעונה נוספת: הפועל גליל עליון הודיעה היום (שני) על הארכת חוזהו של ברייס וושינגטון לעוד עונה. הסנטר העמיד העונה ממוצעים מרשימים של 9.9 נקודות, 6.9 ריבאונדים, 2.1 אסיסטים ו-1.4 חטיפות למשחק, דבר המסביר גם את היכולת הטובה של הקבוצה מהגליל כמו גם את הרצון להשאירו כבורג משמעותי בקבוצה שחזרה העונה לליגת ווינר סל.
וושינגטון שיתף לאחר החתימה: “מאז עונת 2019 כיוונתי את עצמי להגיע לליגת ווינר. ידעתי שכל מועדון שייתן לי את ההזדמנות להראות מה אני יכול לעשות על המגרש ומחוצה לו לא יתאכזב, בגליל נתנו לי את ההזדמנות הזו. התרגשתי מאוד ברגע שנודע לי שהמועדון רוצה שאמשיך לעונה נוספת. אני מרגיש שהמועדון הזה הוא הבית שלי, אני רואה המון דברים חיוביים בהחלטה להמשיך לעונה נוספת – זו הזדמנות לפתח עוד יותר את המשחק שלי ולשדרג אותו לרמה גבוהה יותר. אנחנו ממשיכים ונמשיך בעתיד לעשות דברים גדולים למען המועדון הזה, זו רק ההתחלה”.
מנהלה המקצועי של גליל עליון, יונתן אלון, הוסיף: “אנחנו מאד שמחים שברייס ממשיך איתנו לעוד עונה. ברייס הוא דוגמה ומופת לשחקן שדוחף את עצמו ואת החברים שלו להיות הטובים ביותר והוא יגיע רחוק. המשכיות היא אחד היעדים החשובים שלנו וחלק גדול ממה שאנחנו מאמינים, ואני בטוח שאת התוצאות נראה בעונה הבאה. אני גאה במערכת שלנו שיודעת לתת את הערך המוסף לשחקנים, ובצוות המקצועי שדוחף אותנו קדימה”.