3 צפייה בגלריה
אבו פאני ומנחם באים בטענות לגרינפלד
אבו פאני ומנחם באים בטענות לגרינפלד
אבו פאני ומנחם באים בטענות לגרינפלד
(רדאד ג'בארה)
על רקע הטענות ההולכות וגוברות כלפי צוות השיפוט בכדורגל הישראלי, מי שעלה היום (שני) לשידור בתוכנית הספורט של ישראל ב-102FM ונשאל בסוגיה הוא אבי נמני, שדיבר על המצב ולטענתו יש גם פתרון לכך.
לאחרונה יש המון טעויות שיפוט בליגה, מה דעתך על זה? ”זו לא בעיה רק של טעויות, זו תופעה מאוד מדאיגה. יש לי שני אורחים מחו”ל שבאו לראות את המשחק אצלי בבית. התגובות שלהם לשיפוט היו קיצוניות. הבעיה שלנו היא שיש VAR והוא לא מתקן את הטעויות”.
מה צריך לעשות? ”יש אובדן אמון בשופטים מצד הקהל, הקבוצות והשחקנים. צריך לעשות ריענון, אולי להביא שופטים מחו”ל. שימשיכו לשפוט פה השופטים, אולי בליגות נמוכות יותר. אי אפשר להמשיך עם העסק הזה. הטעויות של ארז פפיר בהפועל באר שבע מול מכבי פ”ת, צריך לדבר על זה גם אם לא משפיע על התוצאה”.
3 צפייה בגלריה
ארז פפיר
ארז פפיר
ארז פפיר
(ראובן שוורץ)
עוד אמר: “היה אתמול שופט שעשה טעות, אבל ה-VAR לא תיקן אותו. זה מעבר לכוחותינו, החבר’ה שלנו לא מצליחים לשפוט כמו שצריך, אז צריך להביא חבר’ה מחו”ל. צריך לצרף שופטים מחו”ל לשופטים הישראלים הטובים. המיתוג של הכדורגל הישראלי נפגע, לאן אנחנו רוצים להגיע? יש פה בעיה וצריך לטפל בבעיה הזו. המערכת לא מצליחה לייצר מערכת שופטים איכותית ושוטפת עם ה-VAR, אני לא רוצה שיעיפו אף אחד הביתה, גם אלה שטעו הם בני אדם. צריך לשלוח את מי שטעה לכמה משחקים בליגות הנמוכות, אבל בינתיים צריך לשלב שופטים מחו”ל עם השופטים הטובים כאן”.
3 צפייה בגלריה
"להביא מחו"ל". אבי נמני
"להביא מחו"ל". אבי נמני
"להביא מחו"ל". אבי נמני
(חגי מיכאלי)
נמני הוסיף: “אני מבין את ברק בכר שהשתגע, אם הייתי אוהד באר שבע הייתי משתגע. אם היה שופט סמכותי, אף שחקן לא היה מרשה לעצמו לערער שופט. אם יש אינטריגות בין השופטים, זה רק מחזק את הטענה שצריך להביא שופטים מחו”ל. זה לא עניין של אינטרס”.
נמני חתם את דבריו: “בגלל שיש תחרות בין השופטים, הקבוצות צריכות לסבול? אני לא מקבל את זה. אני הייתי בהלם מזה שלא נשרקו הפנדלים לבאר שבע. האורחים שלי הזדעזעו גם כן. אם אנשי ה-VAR לא מצליחים לתקן את הטעויות, אז אנחנו בבעיה חמורה. אני מציע שופטים מחו”ל בנוסף לשופטים ישראלים”.