3 צפייה בגלריה
גל פרידמן
גל פרידמן
גל פרידמן
(שחר גרוס)
נבחרת הגברים בגלישת רוח של גל פרידמן תשתתף לראשונה בתחרות בינלאומית שתוזנק מחר (שלישי) בלנזרוטה שבאיים הקנריים. זו תהיה התחרות הראשונה של נבחרת הגברים ב-IQ פויל בחו”ל במסגרת הקמפיין לאולימפיאדת פאריס 2024, כאשר גם קטי ספיצ’קוב תתחרה תחת דגל ישראל בזמן שנבחרת הנשים דווקא נשארה בארץ.
לא פחות מ-109 גולשים וגולשות יתחרו ברביע העולם באיים הקנריים, כאשר 71 מהמשתתפים הם גברים שמגיעים בין היתר מנבחרות חזקות כמו צרפת, הולנד, איטליה, פולין וגרמניה. מדליסט הכסף מטוקיו, הצרפתי תומאס גויארד, ישתתף בתחרות.
שמונה גולשים ישראלים יתחרו בלנזרוטה: יואב כהן שסיים במקום הרביעי באולימפיאדת טוקיו, יואב עומר, אופק אלימלך, תומר ורדימון, עידו פומרנץ, פז בל, דניאל תשתש ותום ראובני. נבחרת הנשים של שחר צוברי אומנם נותרה בארץ, אבל קטי ספיצ’קוב תייצג את המדינה בתחרות, כאשר לאחרונה חשף יו”ר איגוד השייט שי בובר בראיון ל-ONE על כך שהיא הודיעה כי מרכז חייה בצרפת.
3 צפייה בגלריה
קטי ספיצ'קוב
קטי ספיצ'קוב
קטי ספיצ'קוב
(רויטרס)
התחרות הזו היא הראשונה לשנת 2022 וזוהי רק נקודת הפתיחה לתחרויות הבאות שיתקיימו השנה, כאשר היא תוכל לתת אינדיקציה למאמן הלאומי גל פרידמן בנוגע למצב שבו נמצאים גולשי הרוח הישראלים בדגם החדש בהשוואה לשאר העולם. בקרוב הם יתחרו גם בפלמה, במאי תתקיים אליפות אירופה בגארדה ובאוקטובר אליפות העולם בברסט. יש לציין כי הנבחרת עובדת באופן רשמי רק כחודשיים וחצי תחת המאמן החדש.
3 צפייה בגלריה
יואב כהן
יואב כהן
יואב כהן
(רויטרס)
יו”ר איגוד השייט שי בובר ציין: “זוהי התחרות הראשונה לשנה זו. מדובר בשלב מוקדם יחסית וזה בעצם רק המבחן הראשון של נבחרת הגברים, שיוכל ללמד אותנו מהי המגמה הכללית של הנבחרת שלנו, ואנחנו עם הפנים קדימה. אני מאחל הצלחה למאמן גל פרידמן ולגולשי נבחרת ישראל”.