2 צפייה בגלריה
ברק אברמוב ועמית זנטי
ברק אברמוב ועמית זנטי
ברק אברמוב ועמית זנטי
(איציק בלניצקי, שחר גרוס)
דווקא לאחר שנראה היה שבני יהודה יוצאת מהמשבר שפקד אותה בתחילת העונה, הגיעו שלושה משחקים בהם לא ניצחה הקבוצה: הפסד לעירוני ראשון לציון, תיקו עם בני ריינה והפסד לכפר קאסם, מה שהוביל את הבעלים ברק אברמוב לערוך הבוקר (שני) אסיפה קשה לשחקנים.
“אני את שלי עשיתי השנה ואני גם אומר לכם שזה לא ייפול על המאמן. יש פה הרבה שחקנים שמסיימים חוזה בסוף העונה ויהיה להם קשה למצוא קבוצה בקיץ”, תקף הבעלים.
בין השאר, אברמוב ביקר ישירות כמה שחקנים, ביניהם עמית זנטי שרק לפני זמן לא רב, חזר לשחק במדי הקבוצה לאחר חילוקי דעות בתחילת העונה. “אתה לא הופעת השנה, מבחינתי אתה יכול ללכת לחתום על טופס ויתור ולהיות משוחרר. אני לא רוצה לראות אותך יותר”, אמר הבעלים לשחקן. הכתומים אף בודקים אפשרות לבצע טרייד במהלכו יעבור זנטי לבני סכנין, בתמורה למוטי ברשצקי.
2 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
ברק אברמוב
(איציק בלניצקי)
בנוסף, אברמוב ביקר את השחקן המרכזי שלו, אלירן עטר, ואמר לו: “אי אפשר לא להתאמן כל השבוע ולבוא לשחק. אנחנו לא קייטנה. אצל ולדימיר איביץ’ במכבי היית יכול לא להתאמן כל השבוע ואז לשחק?”. גם הבלם אור זהבי, שצורף לכתומים ולאחרונה בקבוצה קיבלו מסרים מסוכנו כי הוא מעוניין לבדוק עבורו אופציות בליגת העל, ספג ביקורת: “מה עם קצת הכרת הטוב?”.
בנוסף, מי שהתחיל להתאמן בקבוצה הוא אקס מ.ס אשדוד אשר השתחרר מהכלא לא מזמן, יצחק אספה.