1 צפייה בגלריה
איגן ברנל
איגן ברנל
איגן ברנל
(רויטרס)
על פי דיווח מדאיג היום (שני) בתקשורת העולמית, איגן ברנל, רוכב האופניים הקולומביאני שזכה בטור דה פראנס ב-2019 ובג’ירו ד’איטליה ב-2021, פונה לבית החולים אחרי שהתאמן יחד עם חבריו בקבוצת אינאוס והתנגש באוטובוס במחוז קונדינמרקה.
ברנל טופל במקום התאונה לאחר ההתנגשות לפני שהועבר לבית החולים הקרוב לאזור, ושם עבר בדיקות נוספות. לפי הדיווחים הרוכב נמצא בהכרה, הוא פרק את הפיקה בברך ושבר את עצם הירך וצפוי לעבור ניתוח. לא נשקפת סכנה לחייו, אך סביר להניח שהרוכב לא יוכל לחזור להתחרות בקרוב.
הקבוצה הבריטית בו ברנל מתחרה טרם עדכנה לגבי חומרת הפציעה. בסיבה הקרובה של הרוכב ציינו: "זו הייתה מכה חזקה. האוטובוס היה עשוי מסיבים ולא מתכת, שריפד את המכה. אנחנו לא יודעים כלום, רק שיש לו מכה חזקה ברגל. הרופא של הקבוצה שלו נמצא איתו בית החולים, מקווים שהפציעה לא חמורה”.
אחד מהשוטרים בקולומביה מסר: "הוא סבל מהתנגשות עם אוטובוס. מיד הגיעו למקום יחידות ההצלה לבדוק את מצב בריאותו של הספורטאי ושלחו אותו באמבולנס לבית החולים. בנוסף הגיעו סדרני תנועה על מנת לטפל באירוע שנוצר על הכביש”.
ברנל נחשב לאחד מרוכבי אופני הכביש הטובים ביותר בעולם, ואף היה הרוכב הראשון מאמריקה הלטינית שניצח את הטור דה פראנס. כאמור, על פי הדיווחים לא נשקפת סכנה לחייו של הרוכב הקולומביאני, ובתקווה הוא יחזור במהרה להתחרות.