3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ת"א חוגגים
שחקני הפועל ת"א חוגגים
שחקני הפועל ת"א חוגגים
(רדאד ג'בארה)
חזרה לנצח, ובאלגנטיות. אחרי התיקו המאכזב נגד הפועל נוף הגליל שקטע רצף של ארבעה ניצחונות רצופים, הפועל תל אביב שבה למסלול הניצחונות עם 0:2 יקר וקל באצטדיון טדי על בית"ר ירושלים האומללה. האדומים תחת קובי רפואה כבר ליקטו 16 נקודות מתוך 18 האחרונות והם חזרו למקום השלישי בטבלה כשבמאזנם 33 נקודות, נקודה אחת מהרביעית מכבי תל אביב.
"ניצחון גדול, גאים בשחקנים", אמרו במועדון, "באנו למשחק נגד קבוצה שנלחמת על החיים שלה, זה לא היה קל כי בית"ר בתקופה רעה כמו שכל הפרשנים אומרים, אלא אנחנו עשינו את זה קל. עמדנו נכון ולא נתנו לבית"ר ירושלים להגיע כמעט לשער שלנו, אם היינו מרוכזים ומדויקים יותר זה היה נגמר בתבוסה. היה כיף לראות את הגישה של השחקנים, כולם נתנו את הכול והכי כיף ששמחנו את כל הקהל הגדול שלנו שהגיע לתמוך באימון וביציעים, זה מגיע להם".
בהפועל תל אביב החמיאו למאמן קובי רפואה על ההכנה הטקטית של השחקנים אחרי המעידה נגד הפועל נוף הגליל. רפואה עלה במערך סופר התקפי שכלל גם את עידן ורד, אושר דוידה, פארליי רוסה ויואב תומר, שהועדף על פניו של שלומי אזולאי החלוץ. "עלינו במטרה אחת - לנצח במשחק, וראו את זה מהדקה הראשונה. השער של אושר דוידה בהתחלה נתן לנו ביטחון וחבל שלא ידענו לקבל החלטות טובות", אמרו בקבוצה.
קובי רפואה זעם במחצית על קבלת ההחלטות של חניכיו והלחץ במסירה האחרונה, מאחר והתחושה הייתה שהחלטות נכונות יכלו לעשות את המשחק קל יותר. "אם הייתם יותר מרוכזים בפס האחרון אנחנו יורדים עם 0:3, אין לכם מה להיות בלחץ", אמר המאמן לשחקניו בהפסקה. רפואה החמיא למשחק הלחימה והלחץ וביקש מחניכיו להמשיך באותה הגישה גם במחצית השנייה, מה שהביא לשער השני שגמר את המשחק.
3 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
קובי רפואה
(רדאד ג'בארה)
בהפועל תל אביב לא לקחו סיכונים עם פציעת הראש של אלון אזוגי, שנזקק לחמישה תפרים בראשו. המגן הימני שהיה מהמצטיינים במחצית הראשונה עם בישול לדוידה, נפגע בהתקלות ראשים לפני הירידה למחצית והוחלף על ידי בן ביטון. המגן שפתח על הספסל אחרי שחזר ממתיחה בירך האחורי והחלים אחר כך מקורונה, לא ציפה לחזור לעניינים כבר במשחק החזרה שלו וכעת מצפה לקובי רפואה כאב ראש חיובי על עמדת המגן הימני.
בקבוצה היו שבעי רצון מההופעה של השחקנים אמש והשמירה של חוליית ההגנה על רשת נקייה. מי שחזר להרכב אחרי ההיעדרות הוא הבלם אדי גוטליב, שהסטטיסטיקה ממשיכה להראות שכל עוד הוא משחק הנקודות באות. גם דורון ליידנר חזר לעמדת המגן השמאלי וקיבל שבחים, כמו כן שי אייזן ודן איינבינדר שבלטו בקישור.
במועדון ממשיכים להתלהב מהקשר אושר דוידה שהיה אחראי על השער המפתיע בתחילת המשחק דווקא בנגיחה קשתית מעל איתמר ניצן. "כולנו הופתענו מהשער של אושר, בגללו קיבלנו ביטחון", אמר אחד השחקנים. גם פארליי רוסה שחזר מפציעה בשבוע שעבר קיבל מחמאות על השער שכבש, אבל קצת חש כאבים בשריר בסיום. עבור עידן ורד המשחק לא היה כמו כל משחק ועלה בטירוף שהוביל לעימות עם אופיר קריאף. ורד טען גם לזריקת חפצים מצד אוהדי בית"ר ואף נפגע בידו כתוצאה מזריקת מצת.
3 צפייה בגלריה
עידן ורד על הדשא
עידן ורד על הדשא
עידן ורד על הדשא
(רדאד ג'בארה)
אחרי שפינו מקום לפני כשבוע וחצי עם שחרור לוסיו מרינאו לבני יהודה, במועדון מפעילים מאמצים רבים במציאת שחקן התקפה זר בעמדת הקיצוני ימני שיכול לשחק גם בשפיץ. קובי רפואה לא רוצה לצרף שחקן שלא ישדרג בוודאות, גם כחלק ממחשבה על העונה הבאה תחת עומר בוקסנבוים, המטרה לצרף זר רק בחוזה עד סוף העונה עם אופציה להמשך התקשרות בעונה הבאה.
במועדון עקבו כל הלילה אחר דיווחים על אירוע חמור שהתרחש שעה קלה אחרי הניצחון של הפועל תל אביב על בית"ר ירושלים. מספר אוהדי בית"ר שפגשו אוהדי הפועל בתחנה המרכזית בירושלים בזמן המתנה לתפוס תחבורה ציבורית לביתם, תקפו אותם נמרצות. לאחר מכן צצו שמועות על דקירות בין מחנות האוהדים, כאשר בהפועל תל אביב בדקו את הנושא מול מפקד משטרת ירושלים שמסרו כי לא נרשם אירוע נכון ללילה.