2 צפייה בגלריה
גל אלברמן
גל אלברמן
גל אלברמן
(עמרי שטיין)
מכבי חיפה תחל את הכנותיה למשחק הליגה מול מכבי נתניה, כאשר במקביל מאחורי הקלעים נמשכים ניסיונות להחתים מגן ימני ושחקן כנף נוספים. לפי שעה יש קושי אמיתי במציאת שחקן חיזוק שאמור לשדרג את הקבוצה.
שעון החול אוזל ואם לא תהיה החתמה בימים הקרובים, הירוקים ימשיכו עם הסגל הקיים עד תום העונה, להוציא את אורי דהן שאמור להיות מושאל לקבוצה אחרת: "אנחנו חייבים להתחזק, אבל יש קושי בינואר לצרף שחקנים", אמרו בקבוצה. לקראת נתניה, יחזור רז מאיר להרכב. גם חוסה רודריגס צפוי לחזור להרכב ולהחליף את מוחמד אבו פאני המורחק.
נטע לביא, שעושה סימנים של חזרה לכושר משחק כפי שהציג טרם הפציעה הארוכה, עשוי בקרוב מאד לחזור גם הוא להרכב. המנהל המקצועי גל אלברמן סיים את קורס הפרו במבחן מעשי שקיים בכפר גלים לעיני המאמן הלאומי, וילי רוטנשטיינר. הדבר יקנה לאלברמן תעודת מאמן. בכל מקרה, שחקן העבר לא לוטש עיניים בעתיד להיות מאמן והחל למעשה את הקורס לפני שמונה כמנהל מקצועי במכבי חיפה.
2 צפייה בגלריה
וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר
(רדאד ג'בארה)
בתוך כך שביעות רצון במכבי חיפה. לראשונה העונה מכבי נתניה פתחה גם את היציע התחתון, זאת בעקבות הביקוש הרב לכרטיסים במשחק בין הקבוצות. האוהדים הירוקים רכשו למעלה מ-1000 כרטיסים בחצי שעה מתוך ה-4000 שהוקצו כרגע.