2 צפייה בגלריה
דושאן ולאחוביץ'
דושאן ולאחוביץ'
דושאן ולאחוביץ'
(רויטרס)
דושאן ולאחוביץ’ הוא השם החם ביותר של חלון ההעברות הנוכחי. לא מעט קבוצות לטשו עיניהן אל עבר הסרבי במטרה לצרפו עד תום מועד ההעברות, אבל יובנטוס היא זו שזכתה בכוכב הצעיר של פיורנטינה, שחתם בקבוצה של מסימיליאנו אלגרי וירוויח שבעה מיליון אירו לעונה.
אלא שכמו בלא מעט מקרים ועם שמות גדולים נוספים, גם במקרה הזה קבוצה אחרת הייתה יכולה לשים עליו יד קצת לפני שפרץ לתודעה. בספרד חשפו שברצלונה יכולה הייתה לרכוש את החלוץ מפיורנטינה, אך את ההזדמנות שלה היא פספסה בקיץ 2020 כאשר השחקן הוצע לה.
על פי דיווח ב’מארקה’, דארקו ריסטיק, סוכנו של ולאחוביץ’, נפגש עם אריק אבידל, שהיה בזמנו המנהל המקצועי במועדון הקטלוני, והציע אותו בהשאלה לעונה עם חובת רכישה בשווי של 18 מיליון אירו. אבידל ובארסה דחו את ההצעה בנימוס, וכרגע עושה רושם שצ’אבי סובל מכך בהווה.
2 צפייה בגלריה
אריק אבידל
אריק אבידל
אריק אבידל
(רויטרס)
בקטלוניה העלו חששות שהחלוץ לא יתאים לשיטת המשחק שלהם, ותפוקת השערים שהציג בקבוצתו לא השביעה את רצונם. אך מאז שסירבו, שחקן הסגולים פשוט לא מפסיק להבקיע שערים. בעונה וחצי, מאזנו עומד על 38 שערי ליגה, כשרק רוברט לבנדובסקי (64), ארלינג הולאנד (43) וקארים בנזמה (40) כבשו יותר ממנו בחמשת הליגות הבכירות באותו פרק זמן.
בעקבות הנתונים המרשימים שמציג השחקן הסרבי, מחירו כיום עומד על 75 מיליון אירו. ברצלונה ניסתה לגשש אצל פיורנטינה לגבי רכישתו עוד העונה, אך התחרות בינה לבין קבוצות גדולות אחרות הייתה קשה מדי. כעת, המטרה הבאה של הבלאוגרנה היא רכישתו של הולאנד מדורטמונד מיד בתום העונה הנוכחית, אך לשם כך היא תצטרך לגייס עוד לא מעט כסף שכרגע אין לה.