2 צפייה בגלריה
ג'ון אוגו
ג'ון אוגו
ג'ון אוגו
(עמרי שטיין)
קשר/חלוץ הפועל נוף הגליל, עודד צ’וקול, נותח הבוקר (שלישי) בכתפו בבית החולים האיטלקי בנצרת וייעדר כחודש מאימוני הקבוצה. צ’וקול, שהפציעה בכתפו נגרמה במשחק בשבת נגד הפועל חיפה, נכנס למשחק בדקה ה-26 ובהפסקה כבר נאלץ לצאת מהמגרש. השחקן, שמאושפז בבית החולים עד מחר, אמר כי הוא מרגיש טוב אחרי הניתוח.
בעניין אחר, הקשר ג'ון אוגו ננזף על כך שהוציא לתקשורת תמונה ממנה השתמע שחתם כביכול במועדון. בנוף הגליל הבהירו כי החתימה איתו תתבצע רק אחרי שיעבור בדיקת MRI, שלאחריה יתברר מצבו הבריאותי. המאמן שי ברדה אף דרש משחק אימון כדי לעמוד על כושרו, אולם משחק כזה ככל הנראה לא ייצא לפועל.
המאמן שי ברדה, שמנסה לייצב את קבוצתו, ביקש מההנהלה לעשות כל מאמץ כדי לצרף עוד בלם ישראלי שיסייע בחיזוק ההגנה הכי חלשה בליגה. יש לציין כי הבלם הברזילאי גוטי טומלין, שהחלים מפציעה בכתפו, קיבל אישור החל מהיום לערוך אימונים מלאים כולל, מגע.
2 צפייה בגלריה
גוטייר טומלין
גוטייר טומלין
גוטייר טומלין
(עמרי שטיין)
המגן השמאלי, אלי בלילתי, שנעדר תקופה ארוכה בגלל פציעה ומחלת הקורונה, חזר לאימונים מלאים. בנוף הגליל מייחסים חשיבות עצומה למשחק בשבת נגד האחרונה בטבלה, מכבי פתח תקווה, ופתחו במבצע למלא את המגרש. כך למשל אוהדים ואוהדות עד גיל 13 שיגיעו עם חולצות אדומות יכנסו בחינם למשחק: "אם חס וחלילה נפסיד הם יכולים לעבור אותנו בטבלה, אסור שזה יקרה", אומרים בנוף הגליל.