2 צפייה בגלריה
משה סיני
משה סיני
משה סיני
(רדאד ג'בארה)
בהתאחדות לכדורגל יצאו עם יוזמה חדשה ומעניינת, כאשר יתחילו פרויקט חדש של איתור שחקנים לאקדמיה של ההתאחדות לשנתון 2009. בהתאחדות מעוניינים להעניק לכולם הזדמנות שווה ורוצים להמשיך להעמיק את שיתוף הפעולה עם המועדונים. משה סיני, ראש מערך הסקאוטינג, חתום על המכתב והיוזמה, כשהשאיפה היא שלא יהיה ילד בישראל בשנתון 2009 שיפסחו עליו.
“ראשי המחלקה הטכנית ומאמניה יגיעו בימי האיתור למתחמים השונים ברחבי הארץ, על מנת לצפות ולזהות את השחקנים בעלי הפוטנציאל הגדול ביותר להתפתח ולהיות שחקנים מקצועיים. לאחר שיצפו בנציגים הבולטים מכל הקבוצות בארץ, יבחרו ראשי המערכת את בעלי הפוטנציאל הטוב ביותר ואלה יגיעו לאקדמיה בתחילת שנת הלימודים הקרובה”, כתב סיני.
“חשוב לציין שכשבעה שחקני נבחרת נערים ב' (שנתון 2006) נמצאים באקדמיה. מה זה דורש מכם: אתם צריכים להמליץ על שלושה עד חמישה שחקנים ממועדונכם, שהם בעלי הפוטנציאל הגדול ביותר להתפתח ולהפוך לשחקני כדורגל לדעתכם ולאור ניסיונכם. השחקנים יגיעו ליום איתור במחוז הקרוב לאזורכם (הארץ חולקה ל-11 מחוזות). המיונים ייערכו בין השעות 15:00-18:00. השחקנים יקבלו גופיות עם מספרים מההתאחדות (לצורך זיהויים ע"י הצוות)”.
2 צפייה בגלריה
משה סיני
משה סיני
משה סיני
(שחר גרוס)
“השחקנים נמצאים באקדמיה מיום ראשון ועד יום חמישי. במהלך השבוע הם עוברים בין 6 ל-7 יחידות אימון (כולל שני אימוני בוקר). השחקנים ישנים בפנימיית 'מבואות ים' במכמורת, הנחשבת אחת מהפנימיות הטובות בישראל ולומדים בבית הספר האזורי. כפי שציינתי, שבעה משחקני האקדמיה משחקים בנבחרת ישראל (שנתון 2009).”, סיכם סיני.
בהתאחדות אף הודיעו כי בהמשך למכתב המקדים בנוגע לימי האיתור לאקדמיה של שנתון 2009, יום האיתור הרלוונטי ייערך ביום ראשון, ה-30.1.22, במגרש בסכנין. המיונים יתקיימו בשעות 15:00-18:00, כאשר השחקנים יחולקו לקבוצות וישחקו במשחק של 20*20 דקות.
מההתאחדות נמסר: “אנו מבקשים שתשלחו לאירוע עד חמישה שחקנים, בהם אתם מזהים את הפוטנציאל הגדול להתפתח מקצועית על פי ניסיונכם. חשוב לציין שניתן לשלוח גם את השחקנים שנמצאים כבר כעת במרכזי המצוינות. בנוסף, נשמח מאוד לראות את צוות האימון של כל מועדון מגיע לאירוע. אנא הודיעו לשחקנים כי עליהם להגיע עם כל הציוד האישי הרלוונטי, ובכלל זאת – בקבוק מים אישי, נעלי כדורגל ומגני עצם”.