1 צפייה בגלריה
נשאר אדום. בר טימור
נשאר אדום. בר טימור
נשאר אדום. בר טימור
(לילך וויס)
בר טימור חתם בהפועל ת"א לשלוש שנים נוספות עד תום עונת 2024/25, כך הודיעו היום (שלישי) האדומים. הקפטן מצטרף בכך לעידן זלמנסון, גיל בני, לוטן אמסלם ורז אדם שגם הם חתומים בהפועל לעונה הבאה. האחרון האריך אף הוא את חוזהו וחתם עד תום עונת 2023/24.
טימור שקולע העונה 9.2 נקודות בממוצע בליגה לצד 3.6 אסיסטים ו-3.2 ריבאונדים, אמר: "כל יום אני נכנס לאולם ולחדר ההלבשה עם חיוך וגאווה גדולה להיות חלק מהפועל ת"א והרגשה כזו אני רוצה לשמור גם לשנים הבאות. כולי תקווה שהתקופה הטובה שאנחנו חווים לאחרונה תימשך ונוכל לעשות ביחד דברים גדולים כמו זכייה בתארים והשתתפות קבועה באירופה, חלומות שיש בכוחו של המועדון להגשים ולהפוך למציאות".
היו"ר רמי כהן הוסיף: "כבר כשבר חזר בעונה שעברה, זה הרגיש כמו חזרה הבייתה. בר התחיל את דרכו בליגת העל בהפועל לאחר שעלינו יחד מהליגה הלאומית. ההתאקלמות הייתה כמובן מיידית וכך גם ההחלטה להמשיך את הסיכום, במטרה להעמיד קבוצה חזקה ויציבה לשנים הבאות. גם בר יודע שהבית זה אוסישקין ואותו לא מחליפים".

רז אדם חתם לשנתיים נוספות

כאמור, גם רז אדם האריך את חוזהו. "הוא חלק חשוב בסגל של הפועל עם סגנון ואופי שמתאימים לנו מאוד", אמר רמי כהן, "בזכות כך, החיבור של שני הצדדים והרצון להמשיך את ההתקשרות לשנים הבאות הוא טבעי".
הגארד (22, 1.88) הצטרף להפועל ת"א מאליצור נתניה עם חידוש הליגה לאחר פגרת הקורונה בקיץ 2020 ובמועדון שיבחו את השתלבותו ותרומתו בכניסה של הקבוצה לפלייאוף: "בעונה שעברה הוא היה חלק משמעותי מסיום העונה המוצלח של הקבוצה עם הופעות נהדרות במשחקי התחתית החשובים, כשגם העונה הוא תורם לתקופה הטובה בה הקבוצה נמצאת כעת".
בדרבי אדם קלע שש נקודות ב-16 דקות ועזר להפועל לנצח 77:78 את מכבי ת"א. ממוצע הנקודות העונתי שלו עומד על 2.9 ב-14 משחקי ליגה והוא קלע הכי הרבה בניצחון על הפועל אילת: שבע נקודות בשבע דקות.