2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חדרה
שחקני הפועל חדרה
שחקני הפועל חדרה
(שחר גרוס)
הפועל חדרה נמצאת בתקופה מקצועית נהדרת. שני הניצחונות הרצופים הובילו את הקבוצה למקום השביעי בטבלה ובמרחק מבטיח של 12 נקודות מהקו האדום בו נמצאת הפועל נוף הגליל. במקביל, במועדון עדיין מנסים למצוא פתרון לבעיות הכלכליות על מנת לחזק את הקבוצה, לפחות בשחקן אחד עד לתום החלון של ינואר.
ל-ONE נודע כי בחדרה מנסים למצוא מקור מימון חיצוני על מנת להביא חיזוק, כשהדגש הוא שחקן כנף התקפי. במועדון סוקרים את השוק הישראלי וגם את מצב הזרים בבית”ר ירושלים במידה שישוחררו, אך מבינים שיהיו צריכים למצוא את הסיוע הכלכלי לכך. “כדי לתפוס את הפלייאוף העליון נצטרך להביא עוד שחקן אחד שובר שוויון לחלק הקדמי, בזמן שההגנה עושה את העבודה שלה והיא מצוינת”, אמרו במועדון.
למעשה, בחדרה סימנו את הימים הקרובים, עד לסוף השבוע, על מנת להבין האם ניתן יהיה להביא רכש או לא. בנוסף, יש את עניין המענקים לשחקנים במידה שהקבוצה תתפוס את הפלייאוף העליון, כשמדובר בסכומים לא מבוטלים עבור החדרתים ושם צפויים לדבר עם השחקנים כדי לבחון אפשרות של קיצוץ מסוים בפרמיות. במועדון גם מבינים שהגעה לפלייאוף תכניס סכומי כסף נאים מאירוח הגדולות באצטדיון נתניה.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חדרה חוגגים
שחקני הפועל חדרה חוגגים
שחקני הפועל חדרה חוגגים
(שחר גרוס)
כמו כן, בחדרה יש חשש מפציעתו של עומר דנינו. הבלם שחזר רק לאחרונה להתאמן אחרי היעדרות ארוכה, נפגע פעם נוספת ועבר MRI ובמועדון ממתינים לפיענוח הבדיקה, כאשר החשש הכבד הוא מקרע בשריר הירך האחורי, במה שיגרום לשחקן להיעדר לפחות חודשיים מהמגרשים ואולי אף מעבר לכך. במקביל, בחדרה מנסים למצוא פתרון לוויסאם רבאח ומחפשים עבורו קבוצה, כאשר הוא לא מתאמן יחד עם השחקנים ונשקלת אפשרות שהוא יערוך אימונים בשעות נפרדות.
באותו נושא, עומר פדידה, שלא יישאר בקבוצה לאחר שקיבל הודעת שחרור, מעורר עניין בבני יהודה ובהפועל כפר סבא. יוסי אבוקסיס רוצה לקלוט את השחקן, אך זה יקרה רק במידה שהכתומים ישחררו אחד אחר. גם האקסית כפ”ס בתמונה ולא מן הנמנע ששחקן הכנף יחזור אליה כדי לסייע לה בליגה הלאומית.
לקראת המשחק מול הפועל תל אביב ביום ראשון, בו תנסה החבורה של מנחם קורצקי להשיג ניצחון ליגה שלישי ברציפות ורביעי בכל המסגרות, במועדון ינסו להכשיר את סטיבן אלפרד שסובל מפגיעה בגבו.