1 צפייה בגלריה
דושאן ולאחוביץ'
דושאן ולאחוביץ'
דושאן ולאחוביץ'
(האתר הרשמי של יובנטוס)
עכשיו זה רשמי – ההחתמה הגדולה ביותר של חלון ההעברות של חודש ינואר שייכת ליובנטוס. הגברת הזקנה הודיעה היום (שישי) על החתמתו של הסקורר הסרבי של פיורנטינה בשלוש וחצי השנים האחרונות, דושאן ולאחוביץ’, שישחק בטורינו עד 2026 בעסקת ענק של 70 מיליון אירו פלוס בונוסים אפשריים בגובה 10 מיליון שיעברו לוויולה, וינסה לסייע לביאנקונרי לסיים בין ארבע הראשונות בסרייה א’ ולהגיע לליגת האלופות בעונה הבאה.
ולאחוביץ’ (שחוגג בדיוק היום 22) נחשב לאחד הכוכבים הכי גדולים של הדור החדש בכדורגל העולמי. כבר בקיץ דווח כי מועדוני פאר רבים, ביניהם טוטנהאם, אתלטיקו מדריד וארסנל חיזרו אחריו, כאשר התותחנים ניסו לצרפו גם בחלון הנוכחי, אלא שהסרבי היה נחוש בדעתו להגיע לגברת הזקנה ולא היה מוכן לשמוע על שום אופציה אחרת, מה שסלל את דרכו לקבוצה של מסימיליאנו אלגרי.
ולאחוביץ’ היה הבורג המרכזי בעונה הנפלאה של פיורנטינה עד כה, כשכבש 17 שערים ששמים אותו בראש טבלת הכובשים של הליגה האיטלקית בצוותא עם צ’ירו אימובילה מלאציו. בסך הכול, לחלוץ הסרבי יש באמתחתו כבר 49 שערים ב-108 הופעות במדי פיורנטינה בכל המסגרות. יובנטוס כהרגלה הודיעה על ההחתמה בדרך מקורית ובסגנון Wordle, ובהמשך פרסמה את ההודעה הרשמית.