1 צפייה בגלריה
גלן רייס ג'וניור
גלן רייס ג'וניור
גלן רייס ג'וניור
(לילך וויס)
גלן רייס ג’וניור שוב מסתבך. הפורוורד הבעייתי, שמשחק במדי מכבי חיפה מהליגה הלאומית, הורחק הערב (שלישי) כבר במהלך הרבע הראשון בניצחון קובצתו 77:83 על עירוני רמת גן, אחרי ששלח מרפק מכוער לפרצופו של שחקן היריבה, אריאל טרוצקי.
רייס, שהורחק מיד על ידי השופטים וסיים את חלקו במשחק הורחק אוטומטית גם מהמשחק הבא של הירוקים מול מעלה אדומים, ובנוסף יעמוד לדין משמעתי באיגוד הכדורסל. במשחקים נוספים במסגרת המחזור ה-18 בלאומית, חבל מודיעין גברה 79:89 על הפועל עפולה, נתניה ניצחה את רעננה

מכבי עירוני רמת גן - מכבי חיפה 83:77

מכבי חיפה יוצאת מזיסמן עם ניצחון אדיר. הקבוצה של אבי סוכר הציגה משחק הקרבה, ושלטה לאורך מרבית הדקות. ברבע הראשון כאמור, גלן רייס ג'וניור הורחק, אולם גם בלעדיו הירוקים נראו נהדר ואף התגברו על קאמבק מקומי. מיקה אלן קבר שתי שלשות ברגעים קריטיים ודנאל כוזהינוף קלע גם הוא שלשה חשוב כדקה לסיום. מכבי עירוני רמת גן מאבדת גובה עם הפסד שני ברציפות.

עירוני רעננה - אליצור נתניה 91:81

ניצחון גדול ליהלומים שמתרחקים מהקבוצה מפנינת השרון ונמצאים חזק בתמונת הפלייאוף העליון. הקבוצה של רובן נייברגר פיגרה לאורך רוב המשחק, אך בדקות האחרונות ידעה ללחוץ על הדוושה ועם יכולת אדירה של רועי פריצקי בחצי השני ביצעה מהפך ויצאה ממטרווסט עם ניצחון שני ברצף. חמישה שחקנים בדאבל פיגרס של הביתיים לא עזרו מול 54 נקודות בצבע שקלעו שחקני נתניה.

הפועל עפולה - הפועל חבל מודיעין 89:79

אחרי שהנחילה לנהריה הפסד ביתי ראשון, הפועל חבל מודיעין עשתה זאת הערב גם להפועל עפולה בבירת העמק. הקבוצה של יהוא אורלנד שמרה את הביתיים על 35 נקודות בלבד בחצי השני, ולא שמטה את היתרון החל מהרבע השלישי. אביתר מור יוסף היה האקס פקטור עם 16 נקודות באחוזים מושלמים מהשדה.