3 צפייה בגלריה
יואב כהן
יואב כהן
יואב כהן
(רויטרס)
הנציגים הישראלים בגלישת רוח פתחו את הקמפיין שלהם בדרך למשחקים האולימפיים בפאריס 2024 באופן רשמי היום (שלישי), כאשר השתתפו לראשונה בתחרות בינלאומית בשנה הפוסט-אולימפית בלנזרוטה שבאיים הקנריים.
נבחרת הגברים השתתפה בחמשת השיוטים הראשונים ב-IQ פויל, כאשר הגולש הישראלי המוביל הוא יואב עומר שדורג במקום ה-19. עומר פתח חזק כאשר סיים שמיני בשיוט הראשון, לאחר מכן נחלש כאשר סיים במקום ה-44 וחזר להיות צמוד יחסית לדבוקה המובילה בהמשך (13,11,34).
אחריו מדורג יואב כהן במקום ה-26 הכללי בתום יום שיוטים בינוני יחסית שלו (20,30,23,27,28). תום ראובני, שנחשב לאחד מהבולטים בנבחרת הגברים בגלישת רוח, חלה בקורונה כך שהייתה לו הכנה מאתגרת במיוחד במהלכה הוא בקושי התאמן, אבל הוא התחרה ונכון לעכשיו הוא במקום ה-30, כאשר בשיאו סיים את אחד מהשיוטים במקום ה-12.
3 צפייה בגלריה
תום ראובני ויואב עומר
תום ראובני ויואב עומר
תום ראובני ויואב עומר
(שחר גרוס)
בנוסף, תומר ורדימון במקום ה-39 הכללי, פז בל דורג במקום ה-46, דניאל תשתש נמצא במקום ה-51, עידו פומרנץ 53 ואופק אלימלך מדורג 61 בתום היום הראשון של התחרות באיים הקנריים שנמצאים בשליטה של הספרדים.
גולשת הרוח הישראלית קטי ספיצ’קוב, שמתחרה למרות שנבחרת הנשים כולה שוהה בכלל באילת, מדורגת אחרי היום הראשון במקום ה-25. המיקום הגבוה ביותר שלה מבין חמשת השיוטים שעברה עד כה בתחרות היה המקום ה-20 מתוך 31.
3 צפייה בגלריה
קטי ספיצ'קוב
קטי ספיצ'קוב
קטי ספיצ'קוב
(רויטרס)
למרות התוצאות הללו, חשוב לציין כי מדובר רק בתחרות הראשונה לעונה בחו”ל וזוהי תחרות קטנה יחסית. גולשי רוח רבים עדיין מורידים את החלודה, מתחרים לראשונה בדגם ה-IQ פויל החדש והם יצטרכו לצמצם את הפערים מהמובילים במהלך השנה הקרובה.