1 צפייה בגלריה
טריי תומקינס
טריי תומקינס
טריי תומקינס
(רויטרס)
בנוסף לניצחונה של מכבי תל אביב על אלבה ברלין בהיכל מנורה מבטחים, שני משחקים נערכו הערב (שלישי) ביורוליג כשבמסגרת המחזור ה-19 ריאל מדריד פירקה את אוניקס קאזאן 68:85 ובמסגרת המחזור ה-18, באיירן מינכן ניצחה את וילרבאן 68:77.

ריאל מדריד – אוניקס קאזאן 68:85

הבלאנקוס המשיכו בעונה המטורפת שלהם כשהשיגו ניצחון 17 במספר מול שלושה הפסדים בלבד והתבססו בפסגת היורוליג. מנגד, למרות ההפסד, הרוסים עדיין חזק בצמרת כשהם עם 12 ניצחונות מול שמונה הפסדים. הפתיחה הייתה הפכפכה כאשר כל אחת מהקבוצות עשתה ריצות מצד לצד. ברבע השני ריאל התחילה לברוח ופתחה פער דו ספרתי כשלהפסקה היא ירדה ביתרון השיא שלה עד כה הערב – 16 נקודות. הבלאנקוס המשיכו להתעלל ברוסים וברבע השלישי היתרון הגיע כבר ל-31 הפרש. הרבע האחרון כמובן היה לפרוטוקול בלבד ובסופו החבורה ממדריד השיגה ניצחון גדול. וולטר טבארס כיכב עם דאבל דאבל שכולל 14 נקודות ו-11 ריבאונדים.

וילרבאן – באיירן מינכן 77:68

עוד משחק שהסתיים בשלב מוקדם מאוד והשאיר דקות ארוכות של גארבג’ טיים נגמר בניצחון חוץ גדול של הבווארים, שעומדים כעת מאזן של 10 ניצחונות מול 11 הפסדים. כבר ברבע הראשון הגרמנים רצו ל-2:9 ותפסו את ההובלה במשחק. ברבע השני באיירן המשיכה ביכולת הנפלאה שלה וירדה להפסקה ביתרון 16. לקראת הסוף הצרפתים עוד ניסו לעשות סימנים של חזרה אבל זה היה מאוחר מדי ובאיירן השיגה ניצחון נפלא בסיום. אגוסטין רוביט עם כיכב דאבל דאבל של 17 נקודות ו-10 ריבאונדים.