1 צפייה בגלריה
טאגליאפיקו, מוראטה וקסייה
טאגליאפיקו, מוראטה וקסייה
טאגליאפיקו, מוראטה וקסייה
(רויטרס)
ברצלונה פועלת במרץ בימים האחרונים, כאשר היא מעוניינת להתחזק עד סוף ינואר. בתקשורת הקטלונית מדווחים שיובנטוס ואתלטיקו מדריד נתנו אור ירוק למעברו של אלברו מוראטה לבארסה כבר בחלון הנוכחי, אבל כדי לבצע רכש נוסף, קבוצתו של צ’אבי צריכה להיפטר בימים הקרובים מאוסמן דמבלה, שמסרב להאריך חוזה.
בגברת הזקנה מאמינים שהעברת דושאן ולאחוביץ’ מפיורנטינה תיסגר בקרוב מאוד, אבל לאור בעיית הפייר פליי בברצלונה ותקרת השכר של השחקנים, הקבוצה תהיה חייבת למצוא לצרפתי יעד חדש כדי שהספרדי שצ’אבי חושק בשרותיו יגיע. מי שעוד עשוי למצוא את עצמו בקאמפ נואו בימים הקרובים הוא ניקולס טאגליאפיקו מאייאקס, כאשר בארגנטינה דווח שהמשא ומתן בין המועדונים במסלול הנכון והם בדרך לסגור על השאלה עם אופציית רכישה.
בנוסף לשחקנים שצפויים להצטרף בינואר, בארסה חושבת גם על הקיץ. אחרי שדווח שסזאר אספיליקווטה מצ’לסי יחתום בחינם לשנתיים פלוס אופציה, בתקשורת באירופה טוענים שגם פרנק קסייה, שלא יאריך את חוזהו במילאן, יגיע ללא תמורה לקטלונים. הקשר מחוף השנהב הגיע לסיכום בעל פה עם ברצלונה, שהציעה לו שמונה מיליון אירו לעונה ובונוסים כדי לחתום עד 2027 לפי ניקולו סקירה.