2 צפייה בגלריה
אדם אריאל
אדם אריאל
אדם אריאל
(איציק בלניצקי)
אכזבה בהפועל ירושלים לאחר ההפסד אמש (שלישי) 82:79 לפרומיטיי האוקראינית במסגרת משחק מספר 2 בסדרת הפליי אין של ליגת האלופות של פיב"א. האדומים לבנים של יותם הלפרין הגיעו למשחק עם הזדמנות לסיים את הסדרה, ולמעשה כבר הובילו בפער דו ספרתי ברבע השלישי ובשבע הפרש בפתיחת הרבע הרביעי. הקבוצה מהבירה תארח בחמישי הקרוב (21:00) את האוקראינים במשחק של להיות או לחדול: ניצחון וחניכיו של הלפרין יעפילו לשלב 16 האחרונות, הפסד והעונה האירופית של הקבוצה מהבירה תסתיים.
בפעם השנייה העונה בליגת האלופות של פיב"א, הפועל ירושלים ירדה מנוצחת לאחר סל שנקלע סל עם הבאזר. אנשי המועדון היו מאוכזבים מאיבודי הכדור, 22 כאלו היו להם במספר, ופרומיטיי של רונן גינצבורג ניצלה אותם היטב והמירה אותם לכדי 24 נקודות. לקבוצה מהבירה לרמות הקאמבק של המארחת עדיין יכולה הייתה לנצח במשחק, ובסביבת הקבוצה אמרו לאחר המשחק כי "חייב ריכוז בדקות הסיום". הריכוז בלט בהיעדרו בדקות הסיום במספר פוזשנים בשני צידי המגרש, וקבוצתו של גינצבורג מנגד שמרה על קור רוח כדי לכפות על הארכה, סל ניצחון על הבאזר וכל זאת ללא דאנג'לו האריסון שהורחק במהלך הרבע השלישי.
2 צפייה בגלריה
יותם הלפרין
יותם הלפרין
יותם הלפרין
(רפי בן חקון)
“לבוא למשחק כזה בלי אגרסיביות זו בעיה”, אמרו בסביבת הקבוצה על היכולת במשחק ומה שבסופו של דבר היה חסר אולי יותר מכל. יחד עם זאת, במועדון קיימת אופטימיות לקראת המשחק השלישי בסדרה ביום חמישי הקרוב לעיני הקהל הירושלמי. משמעות המשחק השלישי בסדרה היא שהמשחק שתוכנן לשישי הקרוב נגד הפועל תל אביב נדחה. אם חניכיו של הלפרין ינצחו בסדרה, הם ישובצו לבית K במפעל הבכיר של פיב"א עם קלוז' נאפוקה מרומניה, אוניקאחה מלאגה מספרד ופילו אוסטנד הבלגית. אגב משחקי הבית כבר החלו כאשר קלוז' שהייתה בבית המוקדם עם הפועל חולון ניצחה את מלאגה.
סולימאן בריימו אמר לאחר המשחק: "אני חושב שהסיפור של המשחק הוא 22 איבודי הכדור, ארבעה שלי. אני צריך לעשות עבודה טובה יותר בטיפול בכדור, במציאת השחקנים הפנויים, בריבאונד. לקראת הסיום יכולנו לשמור על הכדור טוב יותר ולקבל החלטות טובות יותר ואז היינו מנצחים, אבל יש לנו משחק שלישי. אנחנו נראה את הווידאו של המשחק ונשתפר וננסה לסיים את הסדרה ביום חמישי".