2 צפייה בגלריה
ניימאר וליאו מסי
ניימאר וליאו מסי
ניימאר וליאו מסי
(רויטרס)
בנטפליקס שחררו לאחרונה סדרה דוקומנטרית בת שלושה פרקים על ניימאר, שנקראת The Perfect Chaos. הברזילאי דיבר שם על ברצלונה, פאריס סן ז’רמן, הניצחון 1:6 המפורסם על קבוצתו בהווה עם הקטלונים בליגת האלופות ואפילו היחסים המורכבים שלו עם אביו. בנוסף, פורסמו קטעים קצרים של ליאו מסי ולואיס סוארס, שמתייחסים לעזיבת הברזילאי ב-2017.
“הפסדנו 4:0 ועברו שלושה שבועות עד הגומלין. השבוע הראשון היה נוראי כי היינו עצבניים, בשבוע של המשחק התעשתנו וידענו שנעלה שלב”, אמר ניימאר, “ירדנו למחצית ב-0:2 ואמרתי לשחקנים שזה שלנו. כשהגיע השער של סרג’י רוברטו ההרגשה הייתה מיוחדת, אחד מהימים הטובים בחיים שלי, ובגלל זה קעקעתי על הרגל 1% מזל, 99% אמונה”.
“בשנה הראשונה שלי בבארסה הייתי נתון ללחץ רב. לא זיהיתי את עצמי, הייתי בוכה בחדר ההלבשה ומסי היה מדבר איתי. זה שינה את הכול”, הוסיף ניימאר, שהתייחס גם לרצונו לחזור לקטלונים, שלא התממש: “רציתי לחזור לבארסה כי שם הייתי מאושר. לא היה לי שום דבר נגד פאריס או נגד הקהל, רק רציתי להיות שמח”.
2 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
ניימאר
(רויטרס)
אביו של ניימאר התייחס לנושא עזיבת ברצלונה: “הוא לא רצה לעזוב בגללי, הוא רצה לצאת מאזור הנוחות שלו ואמר לי שהוא רוצה להסתכן. הוא אף פעם לא רצה להיות יותר טוב ממסי, זה לא שהוא יצא מהצל שלו, ניימאר מעריץ אותו”. גם מסי עצמו התייחס לעזיבת הברזילאי בסדרה: “אני לא יודע בדיוק מה הסיבה שהוא עזב, הוא מעולם לא סיפר לנו”. סוארס הוסיף: “אמרתי לו מה אני חושב כחבר, לא הסכמתי עם זה”.
בהמשך שודרה שיחה של ניימאר עם אביו, ובה הכוכב אמר לו: “אני לא מסכים עם הדרך שבה אתה מדבר לאנשים. לפעמים אתה אגרסיבי מדי. אני לא הייתי מדבר כמוך, ואם אני טועה לדעתך אני רוצה שננהל ויכוח בריא. אני מנסה ליהנות אבל לא יכול”.
ניימאר האב אמר בשלב הזה: “אני עוזב. אתה צועק עליי”.
הקיצוני השיב: “זאת בדיוק הדוגמה לכך, אני לא מסכים איתך ואתה לא אוהב את זה”.
צפו: מסי מגיע לחגוג לצ'אבי יום הולדת