3 צפייה בגלריה
סגלית סייג ושחקני בית"ר ירושלים
סגלית סייג ושחקני בית"ר ירושלים
סגלית סייג ושחקני בית"ר ירושלים
(רדאד ג'בארה)
תוכנית ההבראה של בית״ר ירושלים אמורה לצאת לפועל כבר היום (רביעי) עם מכתבי הפיטורים שהוכנו מראש לשחקניה הזרים של הקבוצה. היום אפשר לספר כי אחד התנאים שהציבה הבקרה בפני ראשי בית״ר להמשך תפקוד של המועדון, הוא ביצוע של תוכנית כלכלית שתכלול את צמצום הגירעון של הקבוצה שעומד היום על כ-10 מיליון שקלים.
יושבת ראש הבקרה סיגלית סייג הודיעה לאנשי בית״ר: ״אם לא תגישו תוכנית כלכלית לצמצום הגרעון ולא תוכיחו יכולת לתפעל פיננסית את הקבוצה עד לסיום עונה, אני אמנה מטעם הבקרה רואה חשבון שייקח את השליטה הכלכלית על המועדון״.
הדברים של סייג רק האיצו עוד יותר את אנשי בית״ר להכין תוכנית הבראה כדי שהקבוצה לא תעבור לניהול תחת הבקרה, וזאת מכיוון שהבעלים משה חוגג הדגיש גם אחרי הדברים של סייג כי הוא לא יכניס שקל לקופת המועדון.
3 צפייה בגלריה
סיגלית סייג. הכל חסוי
סיגלית סייג. הכל חסוי
סיגלית סייג. הכל חסוי
(רדאד ג'בארה)
לגבי הערבויות, מסתבר שאת הארנק הדיגיטלי שעליו נשענו בבקרה אי אפשר לממש. המשטרה, לטענת גורמים בבית״ר, לא מאפשרת לפתוח את הארנק עם קוד סודי, וזאת בשל העניינים המשפטים הפתוחים כנגד משה חוגג.
במקביל לתוכנית ההבראה של הנהלת המועדון, המיזם של איסוף תרומות להצלת בית״ר ממשיך. בין התורמים למיזם, יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר שקרא לתרום ולהציל את הקבוצה.
בפרסום לגיוס ההמונים הוסבר כי: "המיזם נועד בשביל להציל את המועדון הכל כך חשוב ויקר לכדורגל הישראלי ולאוהדיו, בית״ר ירושלים. ונעשה בשיתוף פעולה מלא עם המועדון, ומאחוריו עומדים אוהדים רגילים מכל קשת הקהל, ללא שיוך לארגון כזה או אחר, שרק רוצים להציל את המועדון - והקימו את המיזם הזה נטו מאהבת בית"ר".
3 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
(רדאד ג'בארה)
מנהלי המיזם הודיעו: "החובות של בית"ר לבקרה הם שישה מליון, וזהו הסכום שאותו אנו רוצים לגייס תחילה - במידה ולא נעמוד ביעד המבוקש כל התרומות יחזרו לתורמים". בהודעה הדגישו כי הכסף מהתרומות ילך לטובת כיסוי החובות ומניעה מללכת לפירוק.
יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר, אוהד בית”ר ותיק, קרא להציל את הקבוצה ופרסם קריאה: "בואו נציל את בית״ר". לדבריו: "זה לא סוד שאני אוהד בית"ר. בית"ר היא לא עוד סתם קבוצה, היא הקבוצה שמייצגת את עיר הבירה שלנו. סמל המנורה, נחקק בה לעד. וכדי שלא יכבו לנו את המנורה, נתגייס כולנו להציל את בית"ר. אני תרמתי וקורא לכל מי שבית"ר חשובה לו להושיט יד".