1 צפייה בגלריה
קוואן פרייטר
קוואן פרייטר
קוואן פרייטר
(חגי מיכאלי)
לאחר ניצחון הבכורה תחת ירון הוכנבוים, בהפועל כפר סבא מעלים הילוך בניסיונות החיזוק, במטרה להילחם על ההעפלה לליגת העל. ל-ONE נודע שמי שנמצא במו״מ עם הקבוצה הוא חלוצה של נוף הגליל מליגת העל, קוואן פרייטר, כאשר בקבוצה הצפונית כבר הביעו אישור עקרוני למעבר. כעת, השחקן עצמו צריך להביע הסכמה סופית למעבר.
בכפר סבא לא מסתפקים בכך, כאשר ברקע המעבר המסתמן של גיל יצחק להפועל אום אל פאחם. חלוץ נוסף שנמצא על סף סיכום עם הירוקים, הוא שחקנה של הפועל עפולה, אלון בוזורגי: ״זה לא משנה אם הלך לו או לא בעפולה, הוא יכול לעזור לנו לעמוד במטרות שלנו״, אמרו בכפר סבא.
מנגד, עידו דוידוב הצטרף להפועל פתח תקווה, וגם עומר בוארון צפוי לעזוב. בנוגע לאחרון, השחקן כבר רשם העונה הופעות רשמיות בשתי קבוצות (בני יהודה בנוסף למועדון מהשרון), כך שיוכל לעבור רק לליגה א׳, כאשר עירוני טבריה, מוליכת ליגה א׳ צפון נחשבת למועמדת המובילה לצרפו, כשמנגד גם מובילת הדרום, ירמיהו חולון עושה מאמצים גדולים להחתימו.
במעבר חד, מי שנמצא על סף חזרה לכדורגל הישראלי הוא הקשר האחורי גרשון קופי, ששיחק עם הפועל כפר סבא בעונת חזרתה לליגת העל ונמצא במו״מ מתקדם עם הפועל רעננה.