1 צפייה בגלריה
ק"ש והפועל חיפה ממשיכות בפעילות
ק"ש והפועל חיפה ממשיכות בפעילות
ק"ש והפועל חיפה ממשיכות בפעילות
(עמרי שטיין)
בשבוע הבא יצוין יום הזיכרון "לקורבנות האלימות כלפי נשים". לרגל האירוע החשוב, החליטו בעירוני קריית שמונה ובהפועל חיפה להתגייס ולציין זאת בפעילות רשת של שחקני הקבוצות. בקריית שמונה אף פנו למנהלת הליגות בבקשה לעלות למשחק הליגה ביום שני מול סכנין עם סרטים שחורים.
לאורך השנים האחרונות בעירוני קריית שמונה קיימו פעילות רבה בנושא. בעלי המועדון, איזי שרצקי, ציין: "כידוע מועדון הכדורגל עירוני קריית שמונה, רואה במאבק באלימות כלפי נשים כזה שצריך להיות בראש סדר היום של כל אדם, בכל רגע ובכל מקום בו הוא נמצא. לשם כך, פועל המועדון לאורך שנים עם מספר ארגוני נשים שונים בצפון וברחבי הארץ בכלל ומבצע פעולות ומיזמים אקטיביים להעלאת המודעות לנושא. ביום רביעי נציין את יום הזיכרון לקורבנות האלימות כלפי נשים. כולי תקווה שהפעולות שאנו עושים במועדון יחד עם עוד המון גופים ברחבי הארץ, יחלחלו ללב התודעה הציבורית ולא נדע עוד קורבנות כלל. יהי זכרן ברוך".
גם בהפועל חיפה נרתמו למהלך החשוב, וזו לא הפעם הראשונה. בשנה שעברה קיימה הקבוצה טקס טרם המשחק מול בני יהודה, במהלכו החזיקו השחקנים שלטים עם שמות נשים שנרצחו במהלך 2020. הבעלים של המועדון, יואב כץ, שנרתם יחד עם שחקני קבוצתו לפעילות החשובה, אמר: "מדי שנה אלפי נשים בישראל סובלות מאלימות ועוד עשרות נרצחות. חייבים לשים קץ לכך. אנו גאים להיות חלק מקמפיין חשוב המוקיע אלימות נגד נשים לרגל יום הזיכרון לקורבנות האלימות כלפי נשים".