3 צפייה בגלריה
יותם הלפרין
יותם הלפרין
יותם הלפרין
(אורן בן חקון)
הפועל ירושלים תעלה הערב (חמישי, 21:00) על הפרקט בפיס ארנה למשחק על העונה האירופית שלה. חניכיו של יותם הלפרין ישחקו מול פרומיטיי במשחק מספר שלוש של סדרת הפליי-אין בליגת האלופות של פיב"א. הקבוצה נחתה מוקדם יותר היום והמשיכה ישירות לאימון שחרור ואספת וידאו שנערכו בפיס ארנה. מי שימשיך להיעדר משורות הקבוצה ולא יהיה זמין עבור מאמנו הוא שון קילפטריק שממשיך את השיקום מהפציעה בברכו.
בסביבת הקבוצה כאמור ישנה אופטימיות לקראת המשחק מול קבוצתו של ננו גינצבורג, ובכל הקשור לנושא מזג האוויר וסופת השלג הצפויה – הצפי הוא שכל הצירים יהיו פתוחים למשחק כפי שמסרו במועדון. ניצחון על האוקראינים והפועל ירושלים תהיה הקבוצה ה-16 במספר להעפיל לשלב 16 האחרונות של ליגת האלופות של פיב"א והיא תשובץ כזכור לבית K בו מחכות לה כבר קלוז' נאפוקה, פילו אוסטנד ואת אוניקאחה מלאגה, שאיבדה את הסנטר מייקל אריק, לאחר שהתברר היום כי במשחק מול נאפוקה הרומנית הוא קרע את הרצועה הצולבת בברכו.
יותם הלפרין אמר לקראת המשחק: “ידענו שיהיה משחק קשה, לא ציפינו למשחק כמו שהיה במשחק הראשון, הם קבוצה מאוד מנוסה, קבוצה טובה עם הרבה כלים, לא מפתיע שהסדרה הזו הולכת לשלושה משחקים, נצטרך להגיע עם כל האנרגיות שיש לנו, ויש לנו הרבה, ועם הקהל שיגיע ועם הארנה לנצח את המשחק הזה ולגמור את הסדרה".
3 צפייה בגלריה
יותם הלפרין
יותם הלפרין
יותם הלפרין
(רפי בן חקון)
מאמנם של האדומים מהבירה נשאל גם האם לדעתו הרחקתו של דיאנג'לו האריסון דווקא עשתה טוב לפרומיטיי: "אני לא מתעסק בהם, אני מתעסק בנו. אני חושב שאנחנו לא שיחקנו מספיק טוב בטח ברמה ההתקפית ולא משנה אם האריסון על המגרש או לא על המגרש והנה זו ההוכחה, הם עשו את הריצה כשהאריסון לא היה על המגרש כשהוא שחקן מפתח שם. אנחנו צריכים לדעת איפה הנקודות שלנו שאנחנו צריכים לשפר ולהגיע איתן ולבוא עם כל האנרגיות ולנצח במשחק. בארנה יהיה מאוד מאוד חם ואפילו בא לי לומר שאני רוצה שיהיה שלג בחוץ".
סולימן בריימו אמר: “להערכתי הרבה איבודי כדור, חוסר מזל עם טעויות לא מחויבות, אנחנו נעלה על הפרקט ונתקן אותן, נשחק את הכדורסל הכי טוב שלנו נהיה אגרסיביים ואני חושב שנהיה בסדר. סופת השלג הצפויה? הישארו חמים, תעשו קניות ותאגרו, תגבירו את החימום ותשמרו את כל האנרגיה שלא תשתמשו בה במקום שתצאו כדי לבוא למשחק ולהראות לנו אהבה ותמיכה כדי לעזור לנו לנצח את המשחק".
3 צפייה בגלריה
סולימאן בריימו
סולימאן בריימו
סולימאן בריימו
(אורן בן חקון)
איתי שגב אמר: "מאכזב, למזלנו יש לנו פה עוד משחק מול הקהל הביתי ואני מאמין שיבואו לתמוך בנו ויעשו עבודה נהדרת, הזדמנות לקחת את הסדרה הזו. מה צריך לתקן במשחק השלישי? אגרסיביות, לא באנו באותה האגרסיביות, לא באנו באותה החדות כמו שבאנו במשחק הראשון, ושוב למזלנו יש לנו עוד משחק לבוא ולהוכיח את זה ולעלות לשלב הבא".