1 צפייה בגלריה
בדרך חזרה לבלאוגרנה. אדאמה
בדרך חזרה לבלאוגרנה. אדאמה
בדרך חזרה לבלאוגרנה. אדאמה
(הטוויטר של ברצלונה)
חמישה ימים נותרו לחלון ההעברות של ינואר, שייסגר במרבית הליגות באירופה ב-31.1, ובברצלונה נמצאים במרוץ נגד השעון כדי להשלים שלוש החתמות כאשר המאמן, צ’אבי, רוצה לצרף חלוץ, שחקן כנף ומגן שמאלי. לפחות בכל הנוגע לשחקן כנף, נראה כי הקטלונים בדרך להשלים את מעברו של אדאמה טראורה בהשאלה עם אפשרות רכישה מוולבס והוא יחזור למועדון ממנו יצא לאנגליה לפני כשבע שנים.
לפי הדיווחים, כבר הושג סיכום סופי ואדאמה יקצץ בשכרו כדי לחזור לקבוצת נעוריו. במסגרת ההסכם לא תהיה חובת רכישה, אך כן יהיה סעיף רכישה בגובה 35 מיליון אירו, כך דווח ב’את’לטיק’. כמו כן פורסם שבארסה תוכל לרשום את אדאמה בלי קשר למה שיעלה בגורלו של אוסמן דמבלה.
המאמן הציב את סדר העדיפויות שלו כאשר בראש הרשימה הוא מחפש סקורר שימלא את החוסר הגדול של הקבוצה בשפיץ. לצערו, נראה כי אלברו מוראטה לא יהיה השחקן הזה אחרי שפבריציו רומאנו, אשף ההעברות האירופאי, דיווח היום (חמישי) כי אתלטיקו מדריד אינה מוכנה להשאיל אותו לקטלונים. השמות החדשים שהוצעו הם של רודריגו מורנו מלידס ומקסי גומס מוולנסיה.
העדיפות השנייה הייתה לצרף שחקן כנף, אך נראה כי היא תושלם עוד לפני המשימה המרכזית. צ’אבי רואה בטראורה שעזב את בארסה ב-2015 לאסטון וילה כשחקן שמתאים לשיטה שלו באופן מושלם. מאז שעזב את ברצלונה הוא הפך לאחד משחקני הכנף העוצמתיים ביותר בעולם. טראורה בן ה-26 היה מבוקש גם על ידי טוטנהאם והעברתו לשם כבר כמעט נסגרה, אך הוא השהה אותה כאשר הבין שברצלונה בעניין ומנסה להחזיר אותו.
דמי ההעברה לוולבס לא אמורים להיות גבוהים מדי, כ-35 מיליון אירו, ומה שאולי יסייע לנושא היא האפשרות לצרף אותו בהשאלה לחצי עונה עם אפשרות רכישה בסכום הנקוב בסיום העונה. יש לזכור כי הקטלונים שלחו לוולבס את טרינקאו בקיץ כך שגם טרייד עליו הוא אופציה. שם נוסף שעל הפרק, ללא קשר לאדאמה, הוא בריאן חיל הספרדי השייך לטוטנהאם, גם כן בהשאלה עד לסיום העונה. במצב כזה, ייתכן מאוד שאדאמה או פראן טורס יהיו החלוצים במערך של צ’אבי, כאשר מי מהם שלא יתופקד בשפיץ, ישחק בכנף אחת וחיל בשנייה.
העמדה השלישית היא של המגן השמאלי כאשר צ’אבי מחפש גיבוי לג’ורדי אלבה וניקולס טגליאפיקו הארגנטינאי של אייאקס או אלכס גרימלדו, שכמו טראורה עזב את בארסה בצעירותו ומשחק כיום בבנפיקה, הם שני השחקנים אשר המאמן ביקש לצרף אחד מהם. כל זאת יכול להתרחש רק אם בארסה תעשה התאמות לתקרת השכר וכדי שזה יקרה, כפי הנראה, המועדון עדיין זקוק לפתרון בגזרתו של אוסמן דמבלה.