2 צפייה בגלריה
שחקני ליגת העל מציינים את יום השואה הבינלאומי
שחקני ליגת העל מציינים את יום השואה הבינלאומי
שחקני ליגת העל מציינים את יום השואה הבינלאומי
(באדיבות מנהלת הליגות)
שחקני ליגת הבורסה לניירות ערך מציינים גם השנה את יום השואה הבין-לאומי שחל היום (חמישי) תחת הסיסמא WeRemember#. יום השואה הבינלאומי מצוין מדי שנה ביום בו שוחרר מחנה ההשמדה אושוויץ מידי הנאצים ובמנהלת מתגייסים יחד עם הקונגרס היהודי העולמי להעלאת המודעות ולשימור זכר השואה.
השנה, כחלק מהפרויקט, הוארו גם חומות ירושלים, מגדלי עזריאלי, עיריית תל אביב, מטה משרד החוץ ומבנים נוספים בארץ ובעולם וביניהם הרייכסטאג בגרמניה והפרלמנט האוסטרי. במסגרת הקמפיין, יעלו שחקני הקבוצות לרשתות החברתיות, תמונות בהן הם מצולמים עם הסיסמא WeRemember# במטרה להעלות את המודעות למאבק באנטישמיות ובגזענות. הקבוצות ישלבו את התמונות ברשתות החברתיות שלהן במטרה להציף את הרשת בזיכרון השואה ולהפוך אותו ל"מוביל" כפי שנעשה בשנים עברו, מתוך מטרה להגביר את מודעות של הדור הצעיר שמחובר לרשתות החברתיות.
יו"ר המנהלת ארז כלפון אמר: "לצערי גם השנה אירועים אנטישמיים זעזעו את העולם ואנו לא יכולים לעמוד מנגד. לשחקני הכדורגל שלנו יכול להיות חלק גדול בחינוך בני נוער תוך ניצול כוחם ברשתות החברתיות ויחד עם קבוצות ליגת הבורסה לניירות ערך והשחקנים נעשה הכל כדי לזכור ולא לשכוח!"
2 צפייה בגלריה
ארז כלפון
ארז כלפון
ארז כלפון
(איציק בלניצקי)
רון לאודר נשיא הקונגרס היהודי העולמי אמר: "מטרתנו היא לשמר את זיכרון השואה, במיוחד כשמספר הניצולים ועדים ממקור ראשון ממשיך להצטמצם, על ידי חינוך העולם על זוועות השואה אנחנו עוזרים להבטיח שהיא לעולם לא תחזור על עצמה".